شناسهٔ خبر: 68481411 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو ارشد حماس:

سخنان بایدن اذعان آمریکا به کارشکنی نتانیاهو است

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس سخنان اخیر بایدن در خصوص توافق آتش‌بس را نشانگر اذعان آمریکا به کارشکنی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در روند توافق مبادله اسرا و آتش‌بس دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «سامی ابو زهری» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی به بررسی اظهارات جدید «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا درباره توافق مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه پرداخت.

این عضو ارشد جنبش حماس اعلام کرد که اظهارات بایدن نشانگر اذعان آمریکا به کارشکنی نتانیاهو در روند دستیابی به توافق مبادله اسرا و آتش‌بس است.

ابوزهری ادامه داد: جنبش حماس با هر پیشنهادی که شامل آتش‌بس دائم و عقب‌نشینی کامل «اسرائیل» از نوار غزه باشد تعامل مثبت خواهد داشت.

گفتنی است کمی پیش‌تر «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در سخنانی مدعی شد: ما به توافق پایانی پیرامون اسرا (صهیونیست) در غزه بسیار نزدیک هستیم.

بایدن با اشاره ضمنی به پذیرش کارشکنی از سوی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در روند دستیابی به توافق مبادله اسرا گفت: به باور من نتانیاهو اقدامات کافی را برای امضای توافق مبادله اسرا انجام نمی‌دهد.

نظر شما