شناسهٔ خبر: 68478345 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

خدمت رسانی شبانه روزی سامانه ۰۹۶۲۹ به گردشگران

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: سامانه ۰۹۶۲۹ با پاسخگویی ۲۴ ساعته در تعطیلات شهریور آماده دریافت شکایت‌ها و انتقال اطلاعات درباره مراکز خدمات گردشگری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌اصغر شالبافیان اظهار کرد: نظر به پیش‌بینی حجم قابل‌توجهی از سفرها در هفته پیش‌رو تا پایان فصل تابستان، گردشگران و زائران، این روزها پیش از عزیمت و یا در طول سفر نیاز به دریافت اطلاعات مختلف گردشگری از جمله آگاهی از جاذبه‌ها، ظرفیت‌های اقامتی و پذیرایی و غیره خواهند داشت و یا برای انتقال نظرات، انتقادات و یا شکایات به دنبال مسیر ارتباطی مستقیم با حوزه گردشگری هستند. از این‌رو سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ به صورت شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی گسترده به هموطنان سراسر کشور فعال است.

وی افزود: سامانه ۰۹۶۲۹ ضمن انتقال سریع نیازهای اطلاعاتی لازم به گردشگران، شکایات و انتقادات آن‌ها را نیز به سرعت به ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های سراسر کشور منتقل و با ارائه کد پیگیری، شرایط تحقق خواسته گردشگران و زائران را فراهم می‌کند.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر اینکه سامانه ۰۹۶۲۹ همواره در دیگر روزهای سال نیز برقرار است، یادآور شد: سامانه ملی سفر در ایام پیک سفر همانند تعطیلات پایانی ماه صفر و فصل تابستان با تشدید خدمت‌رسانی، همراه شبانه‌روزی گردشگران خواهد بود.

نظر شما