شناسهٔ خبر: 68477461 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرماندار تهران خبر داد:

نصب ۱۰۰ هزار کنتور هوشمند برق در تهران

فرماندار تهران خبر داد: فرماندار تهران گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده شبکه برق روستایی در بخش کن محور سولقان -امامزاده داوود به بهره برداری رسید و برخورداری این روستا از برق پایدار محقق شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، فرماندار تهران در تشریح روند برخورداری روستا‌های شهرستان تهران از برق پایدار گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده شبکه برق روستایی در بخش کن محور سولقان -امامزاده داوود به بهره برداری رسید و برخورداری این روستا از برق پایدار محقق شد.

 احمد قیومی افزود: برای نخستین بار ۳ مرکز راهبری برق فشار ضعیف در یکسال گذشته در شهرستان تهران در کنار دیگر طرح‌های حوزه برق اجرایی شد و سند فرسودگی برق به منظور اجرای دقیق طرح‌های برقی و اجرای طرح هدفمند در بهینه سازی عملکرد‌ها و رفع مسائل تدوین شد.

فرماندار تهران ادامه داد: به منظور تقویت شبکه برق در شهرستان تهران هزارطرح بهینه سازی شبکه برق توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ظرف مدت ۹ ماه از سال گذشته تاکنون اجرایی شده است که از مهمترین آنها می‌توان به تحقق هوشمندسازی کنتور‌های برق با هدف جلوگیری از هدر رفت برق در کلانشهر تهران اشاره کرد. 

وی همچنین گفت: طی یکسال گذشته ۱۰۰ هزار کنتور برق هوشمند برای جلوگیری از مصرف بی رویه و هوشمندسازی شبکه برق نصب و رشد قابل توجهی در مسیر هوشمندسازی در کلانشهر تهران اجرایی و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما