شناسهٔ خبر: 68475501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم:

صدا و سیما نقش مهمی در توسعه بُعد ملی و بین‌المللی «روز قم» دارد

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم بر نقش مهم صدا و سیما در توسعه ابعاد ملی و بین‌المللی ششم مهر سال جاری که مصادف با «روز قم» است، تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید محمد موسوی منش امروز _ دوشنبه دوازدهم شهریور_ در بازدید شهردار قم و معاونین وی از صدا و سیمای مرکز قم اظهار کرد: رویکرد شهرداری یک رویکرد تعاملی نسبت به موضوعات شهری است و با نگاهی باز در حال فعالیت است.

وی افزود: شهرداری در کنار فعالیت‌های عمرانی و شهرسازی، نگاهی ویژه به فعالیت‌های فرهنگی دارد و تلاش‌های خوبی برای توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی رخ داده است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم ادامه داد: فعالیت‌های صدا و سیما می‌تواند در فضاها و بسترهای عمومی شهر به منظور خدمت به مردم صورت گیرد و زیرساخت‌های حضور رسانه ملی از سوی مدیریت شهری برای پوشش فعالیت‌ها و جشنواره‌ها و مسائل اینگونه آماده است.

موسوی منش با بیان اینکه با رویکرد شهرداری در خصوص «روز قم» کاملاً متفاوت شده و شهرداری از همه عزیزان دعوت می‌کند که پا پیش بگذارند، گفت: اگر این اتفاق نیفتد نیز شهرداری فعالیت خود را ادامه خواهد داد اما تقاضای مجموعه شهرداری این است که دوستان وارد همکاری شوند.

وی تاکید کرد: ظرفیت‌های مجموعه صداوسیما برای توسعه ابعاد ملی و بین‌المللی شهر قم در این روز بسیار زیاد و گسترده است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم گفت: برای گرامیداشت روز قم که همزمان با سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر قم است برنامه‌هایی پیش بینی شده است. روز قم در این شهر باقی مانده و باید این ابعاد را وسعت داد و قطعاً صدا و سیما در این مسیر بسیار تأثیرگذار است.

نظر شما