شناسهٔ خبر: 68474586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آتش‌سوزی در جمعه بازار یاسوج مهار شد؛ خطر از بیخ گوش بیش از ۵۰۰ کسبه گذشت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی یاسوج از مهار سریع آتش‌سوزی در جمعه بازار یاسوج خبر داد و گفت: حدود شش مغازه در این بازار طعمه حریق شده‌است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، بامداد امروز _دوشنبه دوازدهم شهریور_ تعدادی از مغازه‌های جمعه بازار شهر یاسوج طعمه حریق شد.

خبر آتش‌سوزی در جمعه بازار شهر یاسوج ساعت ۲:۰۰ بامداد منتشر شد و انتشار خبر باعث شد تا اکثر کسبه این بازار که قریب به ۵۰۰ صنف در ۹۸۰ جایگاه هستند از ترس برباد رفتن سرمایه، سراسیمه خود را به بازار برسانند.

برخی از کسبه با حضور به موقع خود مانع از سرایت آتش به مغازه‌های خود شده بودند و به قول معروف به آب و آتش زده بودند تا سرمایه خود را از تیررس شعله‌های آتش نجات بدهند.

ازدحام جمعیت و شلوغی خیابان‌های منتهی به جمعه بازار عبور و مرور را مشکل کرده بود و چراغ‌های گردان ماشین‌آلات آتش‌نشانی و نیروهای انتظامی نشان از یک اتفاق می‌داد.

آتش‌پاد محمد رستمی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی یاسوج، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حدود ساعت ۱:۴۰ دقیقه بامداد امروز خبر آتش‌سوزی در جمعه بازار شهر یاسوج به آتش‌نشانی مخابره شد و به محض اطلاع چهار پایگاه را به محل اعزام کردیم.

وی با بیان اینکه با حضور به موقع از سرایت آتش به مغازه‌های بازار جلوگیری کردیم، افزود: با توجه به حساسیت موضوع نیروهای در شیفت استراحت را نیز فراخوان کردیم و شخصاً فرماندهی عملیات را به عهده گرفتم.

رستمی با اشاره به ناایمن بودن سازه جمعه بازار یاسوج گفت: فضای تنگ و وجود سازه فلزی ناایمن کار را برای خاموش کردن آتش مشکل کرده‌است.

نظر شما