شناسهٔ خبر: 68473180 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پیش بینی ۳۰۰ میلیارد ریال برای هیات های ورزشی/هیچ‌وقت منافع مردم را فدای منافع خودمان نخواهیم کرد

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت:با تلاش ها و پیگیری های انجام شده ۳۰۰ میلیارد ریال برای هیات های ورزشی در این حوزه انتخابیه پیش بینی شده است. نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت:با تلاش ها و پیگیری های انجام شده ۳۰۰ میلیارد ریال برای هیات های ورزشی در این حوزه انتخابیه پیش بینی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمد بهرامی در نشست خبری با خبرنگاران و با بیان اینکه هیچ‌وقت از رسانه‌ها فرار نکرده‌ام و خودم را فردی رسانه‌ای می‌دانم، بیان کرد: برنامه‌های خیلی از کشورها را مطالعه کردم و به یک خلأ بزرگ رسیده‌ایم، آن‌هم اخلاق بود. اخلاق، ایثار، گذشت در استان ما بی‌نظیر است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران گفت: سد پراشکفت تنها سدی است که کل منافع آن برای استان کهگیلویه و بویراحمد است. سد خرسان، سد تنگ سرخ و سد ماندگان منافعشان برای استان ما نیست، سدماندگان جز خسران هیچی برای ما ندارد.

بهرامی به مصوبه جنجالی واگذاری مدیریت دنای شمالی به استان اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: دوستان تا به واقعیت‌ها برنگردیم نمی‌توانیم مسیر را درست طی کنم. تنها کسی که با مصوبه واگذاری مدیریت دنای شمالی مخالفت کرد من بودم. مکاتبات محرمانه‌ای به دستگاه‌های مختلف و امنیتی نوشتم. این کار فعلاً به‌دوراز هیاهو بهتر جمع می‌شود؛استان کهگیلویه و بویراحمد سه نماینده دارد و استان اصفهان ۱۸ نماینده، لذا باید از راه‌های قانونی این موضوع را پیگیری کرد.

هیچ‌وقت منافع مردم را فدای منافع خودمان نخواهیم کرد

وی افزود: خیلی از مکاتبات بنده دراین‌خصوص محرمانه است و صلاح نیست که این نامه‌ها به شکل عمومی منتشر شود؛ چون چالش‌برانگیز است. بنده به منافع مردم بی‌توجه نیستم. خیلی از افرادی که این مصوبه را امضا کرده‌اند، حضور نداشتند و خیلی از امضاها تشریفاتی است. بنده پیگیر موضوع دنای شمالی هستم و خواهم بود.

بهرامی در ادامه گفت: تیم فعلی و حاکم در سازمان محیط‌زیست بدون حضور کارشناسان و مدیران استان این مصوبه را امضا کردند؛ لذا با این تیم نمی‌توان مشکل دنای شمالی را حل کرد باید صبر کنیم، صحبت‌های زیادی انجام‌گرفته و با آقای پزشکیان هم صحبت کردیم. 

نماینده بویراحمد و دنا و مارگون افزود: یکی از سایت‌ها خبری علیه ما خبری زد که بهرامی از وزیر نیرویی حمایت می‌کند که علیه دنا است، اما این فرد یک فرد باسابقه علمی و تنها یک عضو به شکل رسمی است، درواقع محیط‌زیست بود که حامی موضوع جدایی دنا بود. در خصوص دنا تمام‌قد هستم و هیچ‌وقت منافع مردم را فدای منافع خودمان نخواهیم کرد.

برای منافع استان باید در کنار هم باشیم

بهرامی در پاسخ به سؤالی در خصوص تعامل با نمایندگان مجلس، گفت: ما نمایندگان باید باهم در راستای منافع استان در تعامل باشیم.

وی تصریح کرد: باید کنار هم باشیم برای منافع استان تا به هم کمک کنیم. اگر روی مسائل جزئی درگیر باشیم روی مسائل کلان هیچ توفیقی پیدا نمی‌کنم. آقای موحد و تاج‌گردون پیش‌کسوت من هستند و حرمت‌ها باید نگه داشته باشند.

بهرامی تأکید کرد: چالش‌ها به صلاح استان کهگیلویه و بویراحمد که از خیلی چیزها محروم است، نیست.

بهرامی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره انتصاب استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشورت نمایندگان و افراد تأثیرگذاردر کنار نظرات وزارت کشور برای انتخاب استاندار تأثیرگذار است.

بنای بنده بر شایسته‌سالاری است،به‌ویژه در بحث آموزش‌وپرورش/مسائل سیاسی این جامعه را نابود کرده است

بهرامی تصریح کرد: به مسئله شایسته‌سالاری توجه داریم؛ در حوزه آموزش‌ و پرورش به دنبال کیفی سازی و شایسته‌سالاری هستیم اما مسائل سیاسی این جامعه را نابود کرده است.

وی افزود: آقای پزشکیان به دنبال وفاق سیاسی هستند، چند نفر از وزرا همراه دولت نبودند اما به قول خود عمل کردند و در جایگاه و منصب‌ها منصوب شدند.

بهرامی گفت: همه نگران مردم باشید و کاری به چپ و راست نداشته باشید بدانید خیلی از اصولگراها با ما بودند هرروزی که احساس کردم دیگر نمی‌توانم و نمی‌شود فریاد می‌زنم اما مسیر هموار است و کار در حال انجام است.

استفاده از ظرفیت بانوان 

نماینده بویراحمد و دنا و مارگون اظهار کرد: از ظرفیت‌های بانوان استفاده خواهیم کرد.

از ظرفیت جوانان استفاده خواهیم کرد

وی بیان داشت: ما به مشورت بزرگان نیاز داریم و از ظرفیت جوانان استفاده خواهیم کرد.

بهرامی در خصوص پروژه‌های ناتمام هم گفت: در جلسه با مسئولان راهداری کشور موضوع جاده سی سخت برای برطرف کردن مشکلات و دیگر راه‌ها مطرح شد.

اعتبارات پیش بینی شده امسال در شهرستان بویراحمد متناسب با جمعیت این شهرستان نیست

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی درباره چشم انداز آینده توسعه این حوزه انتخابیه بیان کرد: اعتبارات پیش بینی شده امسال در شهرستان بویراحمد متناسب با جمعیت این شهرستان نیست اما تلاش می شود از منابع مالی دیگر برای اجرای طرح های عمرانی اقدام شود.

بهرامی به موضوع بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در خصوص بودجه استان هیچ مشورتی با من نشد و حتی در جلسات مرا دعوت نکردند. امیدوارم با همکاری دولت بتوانیم گام‌های خوبی برای رفع مشکلات بودجه‌ای برداریم.

دولت و مجلس برای رفع ناترازی انرژی در کنار همدیگر هستند 

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس برای رفع ناترازی حامل‌های انرژی بنزین، برق و گاز در کنار همدیگر هستند.

وی افزود: ناترازی های موجود در حامل های انرژی کشور باید در یک فرایند کارشناسی با هم افزایی قوه های مجریه و مقننه کاهش یابد.

بهرامی با اشاره به اینکه بخشی از بنزین کشور در حال قاچاق است تاکید کرد: در طول دهه های گذشته قیمت بنزین باید به شکل ناملموسی بالا می‌رفت.

دولت هنوز پیشنهادی در خصوص قیمت بنزین به مجلس نداده است

وی افزود: سرنوشت قیمت بنزین مشخص نیست و دولت هنوز پیشنهادی در این خصوص به مجلس نداده است.

بهرامی تصریح کرد: یارانه بنزین به جای خودرو باید به کد ملی همه هموطنان چه کسانی که صاحب خودرو هستند یا نیستند اختصاص یابد.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در پایانگفت:برای پایداری برق در استان کهگیلویه و یویر احمد چند ایستگاه فوق توزیع پیش بینی شده است.

انتهای پیام 

نظر شما