شناسهٔ خبر: 68472804 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حدود ۱۰ هزار تن از کارکنان هتل‌ها در آمریکا اعتصاب کردند

تهران- ایرنا- حدود ۱۰ هزار نفر از کارکنان هتل‌های آمریکا در پی شکست مذاکرات بر سر حقوق و قراردادهای جدید اعتصابی چند روزه را در شهرهای مختلف این کشور آغاز کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، اتحادیه «یونایت هیر» که نمایندگی کارکنان هتل‌ها را بر عهده دارد، یکشنبه اعلام کرد که مذاکرات با گروه‌های هلتداری «ماریوت اینترنشنال»، «هیلتون ورلدواید» و «هیات هتلز» به بن‌بست رسیده است.

این اتحادیه گفت که هزاران نفر از کارکنان هتل‌ها در کانادا و آمریکا از جمله در شهرهای بزرگ گردشگری همچون سان فرانسیسکو، سن دیگو، هونولولو، بوستون و سیاتل اعتصاب کرده و کارکنان هتل‌ها در سایر شهرهای دیگر نیز به این اعتصاب خواهند پیوست.

بنا بر اعلام این اتحادیه، کارکنان هتل‌ها با فشار کاری مواجه هستند و این مساله موجب افزایش استرس و تمرکز آنها بر سرعت در ارائه خدمات شده است.

علاوه بر این، پایین بودن حقوق و دستمزدها نیز موجب نارضایتی کارکنان هتل‌ها شده است.

قرارداد حدود ۴۰ هزار نفر از اعضای اتحادیه یونایت هیر در سال جاری میلادی به پایان می‌رسد و از ماه می امسال مذاکرات برای تمدید چهارساله قراردادهای آنها آغاز شده است.

این اتحادیه با توجه ب اعتصاب کارکنان هتل‌ها از مسافران خواسته است که اقامت خود در برخی از هتل‌ها را لغو کرده و پول خود را پس بگیرند.

نظر شما