شناسهٔ خبر: 68472323 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی خوزستان به مناسبت ۲۸ صفر

مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی خوزستان با صدور پیامی، فرارسیدن ۲۸ صفر و سالروز رحلت جانگداز رسول اکرم (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش  روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

رسول گرامی(ص) و اولیای الهی ، مظهر تامّ اسمای خداوند متعال و آیینه تمام نمای صفات جمال و جلال حقّ اند. آنان، پیشوایان بشر به سوی فضایل و ارزش‌های متعالی انسانی و الهی‌اند. آشنایی با ابعاد گوناگون شخصیت و زندگی این رهبران الهی، بهترین توشه سالکان راه حقیقت و پاکبازان طریق سعادت و کمال است.ان شاء الله قدر و منزلت این ایام را دانسته و  با تاسی از آن بزرگواران بهره کافی و وافی را از این ایام ببریم.

اینجانب فرا رسیدن آخرین روزهای ماه صفر، یادمان رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت ختمی مرتبت، سید المرسلین محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط نبی اکرم سردار بی یار و غریب مدینه حضرت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت آفتاب هشتم، علی ابن موسی الرضا (ع) را به ساحت مقدس امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، همه شیعیان و دوستداران آن حضرت، و به ویژه مردم فهیم، متدین و ولایتمدار استان خوزستان که در ایام اربعین سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) با برپایی مواکب در جای جای استان، میزبان زائرین حضرتش بودند تسلیت و تعزیت عرض  می نمایم. امید است با عنایت خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج الله تعالی فرجه الشریف)، توفیق پیروی از کلام حق در راستای رشد و تعالی انسانیت را داشته باشیم.

مهران کریمیان

مدیرکل بهزیستی خوزستان

برچسب‌ها:

نظر شما