شناسهٔ خبر: 68471913 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

ظرفیت نهفته روستاهای تهران در کلام فرماندار / تاکید قیومی فرماندار تهران بر صیانت از اراضی و محیط طبیعی

احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران روز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه در حاشیه بازدید از روستای تلو بخش مرکزی تهران، اظهارداشت: اتفاقات مختلفی چون برگزاری ۵ انتخابات در کمتر از ۶ماه هم مانع از نظارت دقیق بر پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و نیز دیگر امور همچون ساماندهی و توسعه روستاهای تابعه شهرستان نشد و امور طبق برنامه پیشرفت های لازم را تجربه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران گفت : روستاهای بخش های ۳گانه شهرستان تهران نیاز به تمرکز ویژه ای داشت، امروز که به کارنامه ۱۶ماهه اخیر فرمانداری و بخشداری ها می نگریم، می توان گفت که بیش از این عملکرد امکان پذیر نبود، در زمان فشرده کارهای ثمر بخش بسیاری صورت پذیرفت و همت و تلاش و پیگیری های شما مسئولان این کارنامه و عملکرد را رقم زد.

معاون استاندار تهران بیان کرد: در فاز یک روستای سرخه حصار نیز گام بلندی برداشته شد و همین طور در روستاهای دیگر چون مسگرآباد، تلو و غیره... احقاق حق شد، چون مردم ولی نعمت ما هستند و ما جز وظیفه کار دیگری انجام ندادیم.
 
وی تصریح کرد: در این دوره کلنگ احداث پروژه های عمرانی به زمین زده نشد مگر اینکه منابع آن کامل دیده شده و عملیات اجرایی آن آغاز گردید و قولی به مردم ندادیم که اجرایی نشود.
 
فرماندار تهران در پایان یادآور شد: توصیه ای که در روز نخست کاری باشما بیان کردم را دوباره تکرار می کنم، منطقه کاری خود را مواظبت کنید و به مردم پاسخگو باشید، روستاهای تهران ظرفیت خوبی در بخش های مختلفی چون بوم گردی دارند به شرط آنکه با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد قاطع کنید تا بافت روستایی و اراضی و محیط طبیعی پیرامونی توسط افراد سودجو مورد تعرض قرار نگیرد.
 
گفتنی است در این بازدید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی، زارعی معاون برنامه ریزی و توسعه، علمشاهی بخشدار مرکزی تهران، محمدنژاد بخشدار کن، منعمی مشاور و مدیر حوزه فرماندار، فتاحی مشاور و مدیر روابط عمومي فرمانداری، کروبی رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی تهران، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا، فرماندار تهران را همراهی کردند.

نظر شما