شناسهٔ خبر: 68471236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بسکتبال بانوان نهاوند فاتح استان همدان شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: تیم هیئت بسکتبال بانوان نهاوند با غلبه بر تیم الوند نوین همدان قهرمان مسابقات استان همدان شد. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: تیم هیئت بسکتبال بانوان نهاوند با غلبه بر تیم الوند نوین همدان قهرمان مسابقات استان همدان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مسعود علی بخشی با اعلام این خبر؛ اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت فینال رقابت‌های بسکتبال بانوان بین تیم‌های هیئت بسکتبال نهاوند و همدان در مجموعه فرهنگی ورزشی مهندس علیمرادیان شهرستان نهاوند برگزار شد.

وی اظهار داشت: در پایان این بازی هیئت بسکتبال نهاوند موفق شد با یک بازی خوب و حساب‌شده تیم الوند نوین همدان را شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابند.

علی بخشی افزود: بعد از نماینده همدان نیز تیم تربیت‌بدنی مدارس نهاوند موفق شد مقام سوم این دوره از بازی‌ها را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: مسابقات بسکتبال نونهالان بانوان همدان با حضور ۶ تیم و ۸۴ ورزشکار از شهرهای همدان، نهاوند، ملایر و فامنین به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار شد.

ضمناً این مسابقات باهدف تعیین نفرات برتر به‌منظور انتخاب تیم بسكتبال رده سنی نونهالان برای حضور در مسابقات كشوری برگزار گردید.

و در پایان از زحمات مربیان پرتلاش و زحمت‌کش هیئت بسکتبال نهاوند خانم‌ها گرایی و قپانوری تشکر می‌کنم.

نظر شما