شناسهٔ خبر: 68468462 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

تصمیم آنچلوتی برای پاسخ به بارسلونا

کارلو آنچلوتی تصمیم گرفته تیمش را با اندکی تغییرات در ترکیب اصلی به زمین بفرستد تا جواب برد دیشب بارسا را بدهند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فهرست رئال برای بازی با رئال بتیس تغییری نسبت به بازی قبلی نداشت (تساوی 1-1 برابر لاس پالماس) و مطابق انتظار داوید آلابا، خسوس وایخو، ادواردو کاماوینگا و جود بلینگام به دلیل مصدومیت این بازی را از دست دادند.

به این ترتیب سرمربی ایتالیایی هیچ یک از مصدومان خود را تا پس از فیفا دی سپتامبر در اختیار نخواهد داشت. رئال امشب بتیس را پیش رو دارد که در 10 بازی قبلی برابر آن در برنابئو سه بار بازنده شده است.

غیبت آلابای اتریشی که هنوز در حال ریکاوری از مصدومیت شدید زانوی خود و خسوس وایخو به دلیل گرفتگی عضلانی، به این معنی است که یاکوبو رامون از تیم جوانان در فهرست باقی می‌ماند تا در صورت نیاز به میدان برود.

2075700

کاماوینگای فرانسوی که در آستانه اولین بازی رسمی فصل، سوپرجام اروپا، به دلیل رگ به رگ شدن رباط جانبی داخلی زانوی چپ مصدوم شده بود، هنوز به سه تا چهار هفته زمان برای بازگشت نیاز دارد. بازگشت بلینگام نیز کم و بیش همین اندازه زمان خواهد برد.

کارلتو برای ترکیب اصلی احتمالا مودریچ را بیرون خواهد گذاشت و بر خلاف بازی قبل او روی نیمکت خواهد نشست. رودریگو نیز به ترکیب ثابت بر می‌گردد تا در کنار وینیسیوس و امباپه قرار بگیرد. دنی کارواخال نیز امشب فیکس خواهد بود و لوکاس به نیمکت بر می‌گردد. تغییراتی که کارلتو امید دارد نتیجه‌بخش باشد و تیمش به یک برد روحیه‌بخش قبل از وقفه بازی‌های ملی دست یابد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما