شناسهٔ خبر: 68467923 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بازدید از روند احداث پایگاه‌های مدیریت بحران جدید در تهران

معاون مالی، اداری و برنامه‌ریزی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از بازدید بازرسان شهرداری تهران از پروژه‌های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از جمله پایگاه‌های مدیریت بحران جدید در سطح شهر تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محسن حسینی در این باره گفت: بازرسان دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران طی دو روز از پایگاه‌های مدیریت بحران جدید و در دست ساخت در شهر تهران بازدید کردند.

حسینی تصریح کرد: این بازدید با حضور مدیران و کارشناسان معاونت‌های مالی، اداری، برنامه‌ریزی و همچنین پیشگیری و کاهش خطر سازمان با هدف ارزیابی پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و تطبیق آن‌ها با بودجه ابلاغی صورت گرفت.

وی افزود: «با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۳ تخصیص اعتبارات بر اساس میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها محاسبه می‌شود، بازدید و صحت‌سنجی پیشرفت پروژه‌ها با دقت و به صورت میدانی و با حضور کارشناسان دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران به‌طور مستمر انجام می‌شود.»

معاون مالی، اداری و برنامه‌ریزی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: پروژه‌های مورد بازدید در مناطق ۱۸.۱۹، ۱۲.۱، ۷ و ۱۳ واقع شده‌اند و این اقدام نشان از اهتمام مدیریت بحران شهرداری تهران به بهبود و تسریع در روند اجرایی این پروژه‌ها دارد.

انتهای پیام/

نظر شما