شناسهٔ خبر: 68466651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرکل بنیاد استان قزوین:

سومین جشنواره هنرهای تجسمی «ایثار» برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: سومین جشنواره هنرهای تجسمی«ایثار» آذر و دی ماه سال جاری برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «سمیه اسمعیلی»مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اعلام این خبر اظهارکرد: بسط و تعمیق و ترویج هنر ارزشمند و انقلابی در راستای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت، تبیین نقش محور هنر مقاومت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحکیم ارتباطات و مبادلات فرهنگی با موضوع ایثار، همدلی اجتماعی در سطح کشور و منطقه از مهمترین اهداف این فرخوان است.

وی افزود: این فراخوان با موضوع‌های ایثار - شهدا و ایثارگران، ایثار -  مادران و همسران معظم شهدا و ایثارگران، ایثار - عفاف، حجاب و سبک زندگی در مکتب ام‌الشهدا، ایثار– شهدای امنیت، نخبگان علمی و جهاد تبیین، ایثار - شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، ایثار – بانوان عاشورایی، ایثار - فرهنگ فاطمی و رسالت امروز و ایثار – در دروان معاصر و سبک زندگی ایثارگرانه برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد استان قزوین با اشاره به بخش‌ها و رشته‌های این جشنواره، اظهار کرد: در بخش بزرگسال، هنرمندان رشته‌های نقاشی، تذهیب، مینیاتور، نقاشی‌خط، خوشنویسی، عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و مجسمه‌سازی و در بخش دانش‌آموزی هنرمندان رشته‌های خوشنویسی، نقاشی و عکاسی شرکت خواهند داشت.

اسمعیلی با بیان اینکه این جشنواره به‌صورت منطقه‌ای به میزبانی استان‌های«قزوین»، «گلستان»، «یزد» و «فارس» برگزار می‌شود، گفت: برگزیدگان هر منطقه به جشنواره ملی هنرهای تجسمی ایثار به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ راه پیدا خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‏‏‎توانند آثار خود را تا پایان مهر ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی استان قزوین به آدرس ایمیل:  tajasomiisaar۲@gmail.com ارسال کنند.

اسمعیلی اضافه کرد: اعلام نتایج نهایی این فراخوان پایان آبان ماه و  زمان برگزاری نمایشگاه‌های منطقه‌ای آذر و دی ماه سال جاری است.

نظر شما