شناسهٔ خبر: 68465581 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

رحمتی و شاگردانش روز دوشنبه استارت می‌زنند

تیم فوتبال هوادار از روز دوشنبه تمرینات خود را آغاز خواهد کرد تا برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید مهدی رحمتی در میان سرمربیان دیگر باشگاه‌های لیگ برتری کمترین زمان استراحت را برای بازیکنانش در نظر گرفته است و از روز دوشنبه و پس از سه روز تعطیلی، تمرینات تیمی بنفش‌ها در پایتخت از سر گرفته خواهد شد و جالب‌تر آن که در همین سه روز یعنی جمعه تا یکشنبه نیز کادر فنی هوادار تمرینات انفرادی و روزانه‌ای را برای بازیکنانی که دیرتر به این مجموعه تهرانی اضافه شده‌اند، در نظر گرفته است.

هواداری‌ها که به عنوان آخرین باشگاه لیگ برتری سرمربی خود را برگزیدند و تمرینات‌شان را نیز خیلی دیر آغاز کردند، از همان روزها روی تعطیلات جاری رقابت‌ها برای بالا رفتن هماهنگی تیمی و مرور کارهای تاکتیکی و از سرگیری تمرینات بدنسازی‌شان حساب ویژه‌ای باز کرده بودند.

بنفش‌پوشان پایتخت تحت هدایت سید مهدی رحمتی؛ کاپیتان سابق استقلال و ملی‌پوش پیشین فوتبال ایران، حالا تقریبا به اسکواد تیمی خود دست پیدا کرده‌اند و احتمالا با یکی دو خرید دیگر به نقل و انتقالات تابستانی‌شان پایان خواهند داد.

2046812

هوادار نسخه سید مهدی رحمتی با اختلاف فراوانی جوان‌ترین و ارزان‌ترین باشگاه لیگ برتری به شمار می‌رود و اگرچه در پایان سومین هفته رقابت‌ها با توجه به شکست سنگین هفته گذشته برابر تراکتور به عنوان مدعی جدی قهرمانی به شمار می‌رود، قعرنشین جدول رده‌بندی است اما واقعیت آن است که نمایش نیمه نخست‌شان برابر نماینده پرستاره تبریز و بازی روان و یک امتیاز خارج از خانه برابر ذوب آهن و شکست لحظه آخری برابر خیبر در هفته نخست، آن هم در شرایطی که به اذعان کارشناسان یک پنالتی برای بنفش‌ها گرفته نشد، عملکرد بسیار امیدوارکننده‌ای برای این تیم بوده است.

این در حالی است که باشگاه‌های دیگری چون چادرملو، نساجی و شمس آذر نیز هنوز از کسب یک امتیاز پا را فراتر نگذاشته و حریف بعدی‌شان یعنی آلومینیوم نیز در فاصله یک امتیازی‌شان قرار دارد. این موضوع نشان می‌دهد وضعیت برای تیمی که بیش از نود درصد در ساختار تیمی خود تغییرات داشته و زمان زیادی را نیز از دست داده، خیلی هم غیر طبیعی نبوده است.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما