شناسهٔ خبر: 68465320 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان: برای مبارزه با اعتیاد از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و خیرین استفاده شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با بیان اینکه تمام دستگاه‌های متولی و اجرایی باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر پویا و نقش‌آفرین باشند، گفت: یکی از حوزه‌های راهبردی که باید از ظرفیت بی‌نظیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین استفاده شود مبارزه با اعتیاد است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- سیدمحمد موسویان در نشست کمیته استانی نظارت بر مراکز موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه تمام دستگاه‌های متولی و اجرایی باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر پویا و نقش‌آفرین باشند، گفت: در موضوعاتی که مشارکت مردم لحاظ شد موفقیت‌های چشمگیری به دست آمد و اکنون نیز یکی از حوزه‌های راهبردی که باید از ظرفیت بی نظیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین استفاده شود مبارزه با اعتیاد است.

وی ادامه داد: استان اصفهان در امر نظارت بر کمپ‌های ترک اعتیاد در کشور پیشرو بوده و اقدامات خوبی در جهت تأمین حداقل امکانات مورد نیاز بهداشتی و رفاهی کمپ‌های نگهداری و بازپروری ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر صورت پذیرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان افزود: دستگاه قضایی استان ضمن حمایت از اقدامات دستگاه‌های متولی و اجرایی، با هرگونه ترک فعلی در این رابطه قاطعانه برخورد قضایی خواهد داشت.

وی در پایان از واگذاری مدیریت یکی از مراکز نگهداری، درمان و بازتوانی معتادان متجاهر طبق ضوابط و قوانین موضوعه به یکی از سازمان‌های مردم نهاد در راستای مشارکت بیشتر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین با تصویب اعضا و با نظارت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

در ابتدای جلسه فعالین مراکز درمان معتادان، مدیران و متولیان آن گزارشی از اقدامات و مشکلات موجود در حوزه خود، ارائه و خواستار حمایت ویژه دستگاه قضایی استان شدند.

انتهای پیام/

نظر شما