شناسهٔ خبر: 68463985 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کسب ۴ مدال قهرمانی کشوری توسط کشتی گیران ناشنوای آذربایجان‌غربی

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی با اشاره به اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی گفت : خوشبختانه هر ۴ ورزشکار اعزامی موفق به کسب ٢ مدال طلا ، یک مدال نقره و یک مدال برنز قهرمانی کشوری کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان ایران شدند. رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی با اشاره به اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی گفت : خوشبختانه هر ۴ ورزشکار اعزامی موفق به کسب ٢ مدال طلا ، یک مدال نقره و یک مدال برنز قهرمانی کشوری کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان ایران شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، عبدالسلام معروفی افزود : علی شکیبازاده قهرمان ارزنده المپیک و جهان در وزن ٩٧ کیلوگرم و شهاب رحیمی قهرمان جهان و آسیا در وزن ٧٢ کیلوگرم در کمال شایستگی موفق به کسب مدال طلا گردیدند. 
وی ادامه داد : حسین سیفلو در وزن ٩٢ کیلوگرم و علیرضا طاهری سلوانق در وزن ٨۶ کیلوگرم توانستند با عبور از رقیبان خود مدال های رنگین نقره و برنز کشوری را کسب کنند.
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی با تقدیر از عوامل مجموعه فدراسیون، همکاران استانی و همراهی های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی عنوان کرد : سرپرست تیم انور رحیمی و مربیان نفرات اعزامی طاهر کاسب عاقل، امیر دیلمی راد و موسی بابازاده را تشکیل می دادند. 
معروفی ضمن تبریک به ورزشکاران و جامعه پرافتخار ورزش های ناشنوایان خواستار حمایت جدی مسوولان از قهرمانان و مدال آوران ناشنوا و کم شنوا شد. 
گفتنی است هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی یکی از هیات های برتر و فعال کشوری در حوزه های مختلف می باشد و دارای اولین مجموعه فاخر و سالن ورزشی اختصاصی ناشنوایان است که در سال جاری به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/

نظر شما