شناسهٔ خبر: 68463748 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت برگزار می‌شود - اکونیوز

اقتصاد ایران: دامغان- دبیر اجلاسیه مجاهدان در غربت از برگزاری این اجلاسیه برای نهمین بار به میزبانی دامغان خبر داد و گفت: این مراسم با حضور مسؤولان کشوری برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

محمد سالاریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه اجلاسیه مجاهدان در غربت برای نهمین بار در شهرستان دامغان برگزار خواهد شد، تاکید کرد: این اجلاسیه با سخنرانی مقامات کشوری به میزبانی سالن همایش‌های دانشگاه دامغان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این اجلاسیه بعد از ظهر سه‌شنبه ۱۳ شهریورماه، افزود: آغازین مراسم این اجلاسیه ساعت ۹:۳۰ دقیقه، رونمایی سردیس شهید امیر عبداللهیان در گلزار شهدای دامغان خواهد بود.

دبیر اجلاسیه مجاهدان در غربت با بیان اینکه عصر همان روز مراسم اجلاسیه اصلی در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه دامغان برگزار خواهد شد، گفت: شامگاه سه شنبه نیز در مسجد جامع دامغان مراسم دیگری با هدف گرامی داشت یاد شهدای مقاومت و مجاهدان در غربت با حضور عموم مردم دامغان برگزار خواهد شد.

سالاریان با بیان اینکه ۱۶۰ مقاله برای این اجلاسیه آماده شده است، تاکید کرد: در حاشیه این اجلاسیه همچنین ۸۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان و سفر به مشهد مقدس به ۸۰ زوج جوان اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نام‌گذاری بلوار، میدان و شهرک مسکونی به نام شهید امیرعبداللهیان از دیگر برنامه‌های این مراسم است، گفت: گرامی داشت یاد شهید امیرعبدالهیان محور اجلاسیه امسال خواهد بود.

به گزارش مهر، گفته می‌شود احتمالاً یکی از سخنرانان این مراسم سردار رادان خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما