شناسهٔ خبر: 68463647 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

غندی‌پور غایب احتمالی اردوی تیم ملی جوانان/ چمن ورزشگاه ملوان ترمیم می‌شود

ابوالفضل نفر

سرپرست تیم فوتبال ملوان گفت که صادقی در صورت نیاز به اردوی تیم ملی جوانان می‌رود اما غندی‌پور مصدومیت جزئی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حسین عبدی سرمربی و سعید گنجی سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان ایران در چند اردوی گذشته خود از باشگاه‌ها به دلیل آنکه بازیکنان دعوت شده به اردو را در اختیارشان نگذاشتند گلایه داشتند و در حضور مهدی تاج این موضوع را بیان کردند. امروز لیست ۲۹ نفره تیم ملی جوانان جهت برگزاری اردوی جدید تیم ملی اعلام شد که ماهان صادقی، رضا غندی پور و حمید رضا شمسی از تیم ملوان در این لیست حضور دارند.

محمد بادافره سرپرست ملوان در مورد گلایه سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص شرکت نکردن تعدادی از بازیکنان در اردوی تیم ملی گفت: به دلیل قوانین جدید فدراسیون فوتبال که اعلام شده باید دو بازیکن زیر ۲۱ سال داشته باشیم، یکسری مشکلات وجود دارد. از سه بازیکن ملوان که به تیم ملی جوانان دعوت شدند تنها دو بازیکن در تیم بزرگسالان هستند. ماهان صادقی یکی از بازیکنان دعوت شده است که به دلیل نیاز تیم ملی جوانان به او به اردو خواهد رفت ولی رضا غندی پور با توجه به آنکه چند بازی است که مصدومیت جزئی دارد، تحت درمان قرار دارد و زیر نظر کادر پزشکی است و اگر مصدومیتش برطرف شود به اردو خواهد رفت.

او در مورد صحبت‌های اخباری سرمربی چادرملو در مورد وضعیت بد زمین ورزشگاه سیروس قایقران گفت: اداره ورزش و جوانان استان گیلان با یک پیمانکار قراردادی به ثبت رساندند تا پس از بازی مقابل سپاهان که مهمان هستیم زمین ترمیم شود و در هفته پنجم مقابل شمس آذر بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام

نظر شما