شناسهٔ خبر: 68460720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر کانون‌های خدمت رضوی فارس اعلام کرد:

آزادی ۸۷ زندانی بدهکار با همت خادمان رضوی در فارس

زهرا عسگری

طبق اعلام مدیر کانون‌های خدمت رضوی فارس در سال جاری ۸۷ زندانی جرائم غیرعمد با مساعدت آستان قدس رضوی و کانون‌های خدمت رضوی فارس از زندان‌های فارس آزاد شدند.

صاحب‌خبر -

سردار جابر مهدیار امروز، ۱۱ شهریورماه در نشست کانون‌های خدمت رضوی فارس با اعلام این مطلب گفت: در آستانه سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) با عنایت امام رئوف وبه همت خیرین با همکاری دفتر آستان قدس رضوی، ستاد دیه و دستگاه قضایی استان فارس بانوی ۳۴ ساله زندانی بدهکار از حبس آزاد شد.

وی بیان کرد: این بانوی زندانی بدهکار چندین فقره چک برگشتی داشت و به دلیل ضمانت همسرش هر دو در زندان بسر می‌بردند. 

مهدیار تصریح کرد: دو فرزند سه ساله و یک فرزند ۶ ساله این خانواده نیز به بهزیستی سپرده شده بود و پدر و مادر از فرزندان جدا بودند، با عنایت امام رضا(ع) و در ادامه خدمات و فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی استان فارس، این بانوی زندانی آزاد شد و سه فرزند خود را از بهزیستی تحویل گرفت و فرزندان در آغوش مادر قرار گرفتند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی فارس ادامه داد: میزان بدهی این بانوی زندانی بدهکار ۷۰۰ میلیون تومان بود که با مساعدت نام امام رضا (ع) این مبلغ با گذشت شاکی و دریافت ۲۰۰ میلیون اخذ گذشت انجام شد.

مهدیار با اشاره به اینکه یکی از اموری که خادمان امام رضا(ع) در کنار رسیدگی به امور محرومین در مناطق کمتر توسعه یافته انجام می‌دهند مشارکت در آزادی زندانیان بدهکار است، گفت: رسیدگی به افرادی که به‌دلیل جرائم غیرعمد زندانی هستند در اولویت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی کانون‌های خدمت رضوی قرار دارد، با مساعدت دفتر آستان قدس رضوی، ستاد دیه، دستگاه قضایی و خیرین استان فارس این بانوی زندانی آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشت.

وی با تقدیر از خیرین و نیکوکاران ارجمند در این عرصه و مشارکت دستگاه قضایی و ستاد دیه استان فارس افزود: از سال گذشته تاکنون ۷۳۰مورد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در فارس محقق شده و فارس توانست مقام اول کشور را در این زمینه کسب کند و در سال جاری نیز این هشتاد و هفتمین فرد آزاد شده از زندان است. 

انتهای پیام

نظر شما