شناسهٔ خبر: 68460620 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اجمالی|معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان:

تمسک به سیره شهدا در حکمرانی ضروری است/ فلسفه وجودی هفته دولت ارائه گزارش به مردم است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: تمسک به سیره شهدا، ارائه گزارش به مردم و نقد کارگزاران از جمله فلسفه های وجودی تشکیل هفته دولت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی خضری صبح امروز _ یکشنبه یازدهم شهریور_ در نشست شورای اداری شهرستان اصفهان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و هفته دولت به تشریح فلسفه وجودی هفته دولت پرداخت و اظهار کرد: اولین فلسفه آن گرامیداشت یاد شهدای دولت و شهدای خدمت است، شهدایی که با مجاهدت و بذل جان امروز با آسایش و اقتدار را برای ما فراهم کردند و تمسک به سیره شهدا در حکمرانی ضروری است.

وی افزود: فلسفه دوم از تشکیل هفته دولت گزارش دادن به مردم است؛ ما به عنوان کارگزاران جمهوری اسلامی مکلفیم گزارش اقدامات و خدمات دولت را به مردم ارائه کنیم و مردم حق دارند از ما سوال کنند و بدانند و در این زمینه باید جدی برخورد کنیم چرا که در ارائه گزارشات هنرمندانه به مردم چالش داریم و این مسئله یکی از مصادیق جهاد تبیین است که می‌تواند توطئه‌ها را خنثی کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان تاکید کرد: فلسفه دیگر نقد رویکردها و فعالیت‌های خودمان است؛ ما در جلسات خود باید به این مسئله توجه کنیم تا بتوانیم آینده بهتری را برای مردم و نظام ایجاد کنیم.

وی در بخشی از سخنان خود با تاکید بر اینکه در ذات انقلاب اسلامی مشارکت مردم نهفته است، گفت: باید با ارتباط گیری با مردم و جذب نخبگان بتوانیم این عهد را با خود را ببندیم که آینده ایران اسلامی روشن است و باید در ادامه این مسیر پرافتخار تلاش کنیم تا شرمنده شهدا نباشیم.

این خبر در حال تکمیل است...

نظر شما