شناسهٔ خبر: 68460602 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

آیین بهره برداری از پروژه های ارتباطی و مخابراتی شهرستان بهشهر در روستای سرخ گریوه بخش یانه سر/ تخصیص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه سایت های تلفن همراه در بخش یانه سر شهرستان بهشهر | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از تخصیص اعتبار برای ۲۶ روستای شهرستان بهشهر در طی سه سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، اسماعیل اعزی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در آیین بهره برداری از سایت جدید تلفن همراه در روستای مرزی سرخ گریوه شهرستان بهشهر، گفت: مسیر خدمت به مردم و تلاش در جهت توسعه کشور در نظام اسلامی و در دولت‌های مختلف تعطیلی نداشته و با عوض شدن دولت‌ها این مسیر پرقدرت تر از گذشته ادامه خواهد یافت.
اعزی با اشاره به تخصیص اعتبار 800 میلیارد ریالی توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه زیرساخت های ارتباطی در شهرستان بهشهر،گفت: به منظور تامین پوشش اینترنت پرسرعت همراه برای ۱۴ روستای دیگر در این شهرستان، پروژه های ارتباطی در دست اجراست.
رئیس کارگروه توسعه ارتباطات استان مازندران در ادامه با اشاره به اینکه روستای سرخ گریوه در پیشانی ورودی استان مازندران از سمت استان سمنان قرار دارد، تصریح کرد:  چهارمین سایت ۶۶ متری استان مازندران در این منطقه به بهره برداری رسید و پوشش دو روستای گردشگری سرخ گریوه و کلیا  به همراه پوشش ۴ کیلومتر از جاده مواصلاتی موجود در این محدوده تامین شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران با اشاره به اهمیت مبحث توسعه ارتباطات و اتصال روستاها به شبکه ملی اطلاعاتف گفت: توسعه زیرساخت های ارتباطی روستاها موجب برخورداری مردم این مناطق از خدمات در حوزه های مختلف آموزش، بهداشت و درمان و سلامت، کشاورزی و خدمات مالی و بانکی است و این امر از مهمترین عوامل  مهاجرت معکوس به روستاهاست.
در ادامه این آیین علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر، گفت: مجموعه فرمانداری، بخشداران مرکزی و یانه سر و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بهشهر بصورت تمام قد در راستای تسریع اجرایی شدن پروژه های باقیمانده پای کار هستند.

نظر شما