شناسهٔ خبر: 68460365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان:

مردم خراسان جنوبی ۵۵ میلیارد تومان به پویش اطعام حسینی کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای محرم تاکنون با اجرای پویش اطعام و احسان حسینی ۵۵ میلیارد تومان کمک مردمی در استان جمع‌آوری شده است.

صاحب‌خبر -

محمد عرب، امروز یکشنبه ۱۱ شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش اطعام و احسان حسینی با هدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه اطعام در جامعه اسلامی با استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و خیران از ابتدای محرم آغاز شده که تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی، با اشاره به جمع‌آوری ۵۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان در این طرح از ابتدای محرم تاکنون افزود: در این مدت ۵ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۶۵۰ هزار غذای گرم به ارزش ۵۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون‌تومان بین مددجویان تحت‌حمایت و نیازمندان سطح استان توزیع شده است.

عرب با بیان اینکه در این مدت ۱۴۴ آشپزخانه اطعام حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری، خیریه‌ها و گروه‌های مردمی فعال بوده است تاکید کرد: در قالب پویش‌های اشاره شده هیچ اعتبار دولتی استفاده نمی‌شود و تمام هزینه‌ها توسط خیران و نیکوکاران عزیز پرداخت می‌شود.

وی با قدردانی از مشارکت همیشگی مردم در امور خیریه و نیکوکاری، افزود: هم استانی‌های عزیز می‌توانند نذورات نقدی خود را برای مشارکت در این امر خداپسندانه تا پایان ماه صفر از طریق واریز به شماره کارت بانک ملی ۷۹۵۰-۵۰۰۶_۹۹۷۹_۶۰۳۷، واریز به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۲۰۴۰۰ و پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی یادآور شد: پرداخت از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان جنوبی ، پرداخت ازطریق نرم افزار بله و پرداخت از طریق سایت امداد emdad.ir از دیگر روش‌های پرداخت الکترونیکی است.

وی گفت: نیکوکاران با مراجعه حضوری به ۲۱ اداره اجرایی و ۱۴۹ مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان نیز می‌توانند در این امر خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام

نظر شما