شناسهٔ خبر: 68460032 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انتصاب‌های جدید در وزارت ارتباطات و فناروی اطلاعات

تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات در احکامی معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع و مدیرکل دفتر وزارتی این وزارتخانه را منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید ستار هاشمی با صدور حکمی، غلامرضا امیدی را به سمت معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

در حکم هاشمی خطاب به معاون جدید توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات آمده است: متناسب‌سازی ساختار و تشکیلات وزارت کاهش پیچیدگی ساختارها و فرایندهای اداری باتوجه‌به برنامه‌های جدید، کمک به تحقق برنامه هفتم و تدوین دستورالعمل غربالگری طرح‌ها و پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، شفاف‌سازی فرایندهای مالی و استقرار نظام بودجه‌ریزی عملیاتی در سطح وزارتخانه و سازمان‌های تابعه، به‌کارگیری مدیران متخصص، فساد ستیز و انقلابی در سطوح مختلف حوزه معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع ستاد وزارتخانه، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و نظارت مستمر بر عملکرد آن‌ها، توجه به موضوع آموزش و جانشین‌پروری و ارتقای نظام ارزیابی عملکرد برای افزایش بهره‌وری و کارایی منابع انسانی و استفادهٔ حداکثری از فناوری اطلاعات برای هوشمندسازی و شفاف‌سازی فرایندها و ارتقای کارآمدی از اهم وظایف جنابعالی است. ‌امیدوارم که با اتکال به خداوند سبحان و رعایت اخلاق اسلامی و تقوای الهی و باروحیه جهادی، در راستای خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق اهداف دولت چهاردهم «دولت وفاق ملی» موفق و مؤید باشید.

وزیر ارتباطات همچنین در پیامی جداگانه از خدمات هادی اصلان زاده در دوران مسئولیت معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع، قدردانی و از درگاه خداوند متعال برای او آرزوی سلامتی و توفیق کرده است.

انتصاب‌های جدید در وزارت ارتباطات و فناروی اطلاعات

وزیر ارتباطات در حکمی دیگر «مجتبی مرادی نوروزی» را به‌عنوان مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی منصوب کرد. در حکم هاشمی به مجتبی مرادی نوروزی آمده است:

نظر به شایستگی، تجارب و حسن سابقه جنابعالی، به‌موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با یاری خداوند متعال در مسیر ایجاد هماهنگی و انضباط سازمانی، تعامل مؤثر و سازنده با معاونت‌ها، شرکت‌ها، سازمان‌ها و توابع، مدیریت‌های ستادی، استانی و ارتباط برون‌سازمانی مأموریت خویش را به نحو احسن به انجام رسانید.

شایان‌ذکر است که وزیر ارتباطات در پیامی جداگانه از خدمات مصطفی اشرف در دوران مسئولیت اداره کل دفتر وزیر، قدردانی و از درگاه خداوند متعال برای او آرزوی سلامتی و توفیق کرده است.

انتصاب‌های جدید در وزارت ارتباطات و فناروی اطلاعات

نظر شما