شناسهٔ خبر: 68459924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شهردار قزوین در نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی شرکت کرد

دهمین نشست هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی در عمارت عین الدوله تهران برگزار شد و شهردار قزوین نیز در آن شرکت کرد. دهمین نشست هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی در عمارت عین الدوله تهران برگزار شد و شهردار قزوین نیز در آن شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دهمین نشست هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی در عمارت عین الدوله تهران برگزار شد و مهدی صباغی شهردار قزوین نیز در آن شرکت کرد.

در این نشست که با موضوع گردشگری شهری و با حضور کلان شهرهای تهران، مشهد، قزوین، بجنورد، کرمانشاه، زاهدان، خرم آباد و شهرهای دوشنبه، آنتالیا، کازان، آنکارا برگزار شد؛ مهدی صباغی شهردار قزوین به تبیین موضوعات گردشگری شهر قزوین پرداخت.

همچنین در نشست کمیته فرهنگ و گردشگری شهری مجمع شهرداران آسیایی، تصاویری از ظرفیت گردشگری استان و مطالبی در این حوزه توسط معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین ارائه شد.

شهردار قزوین در نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی شرکت کرد

دهمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته و به میزبانی تهران برگزار شد.

در این نشست عضویت ۲۳ شهر جدید از کشورهای ایران (۱۱)، اردن (۳)، پاکستان (۱)، روسیه (۱)، اندونزی (۱)، هند (۱)، بوتان (۱)، ارمنستان (۱)، نیجریه (۱)، لبنان (۱) و فلسطین (۱) تأیید شد و همچنین خرم آباد به عنوان رئیس کمیته محیط زیست تعیین شد.

انتهای پیام

نظر شما