شناسهٔ خبر: 68459241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

با شعار «تابستونتو بساز»

اختتامیه طرح تابستانه پیک امید کانون در روستای سرارو

طرح پیک امید کانون با شعار«تابستونتو بساز» و با هدف اجرای عدالت فرهنگی و برخورداری تمام کودکان و نوجوانان از خدمات ارزشمند کانون در روستای سرارو شهرستان سیریک به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، هم زمان با پایان یافتن کارگاه های تخصصی تابستانه ۱۴۰۳ مرکز فرهنگی هنری سیریک طرح تابستانه پیک امید کانون که از اوایل مرداد در روستای سرارو واقع در ۲۵ کیلومتری شهرستان سیریک و با هدف اجرای عدالت فرهنگی و برخورداری تمام کودکان و نوجوانان از خدمات ارزشمند کانون آغاز شده بود به پایان رسید.

کلثوم رییسی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری سیریک بیان کرد: در طرح پیک امید چهارشنبه های هرهفته مربیان مرکز با حضور در مکتب خانه روستا به انجام فعالیت های قصه گویی ، کتابخوانی ، مسابقه ، بازی و سرگرمی ، نمایش فیلم ، نقاشی و هنرهای دستی پرداختند.

وی گفت: در اختتامیه این طرح که با حضور اعضا شورای نوجوان مرکز برگزار شد، اجرای قصه گویی توسط اسرا آزمون عضو نوجوان مرکز و نمایش فیلم کشاورز وربات توسط اعضا نوجوان اجرا شد و قریب به ۷۰ نفر از کودکان و نوجوانان روستا از طرح پیک امید بهره مند شدند.

وی افزود: با دعوت مرکز از افسر راهنمایی و رانندگی سیریک در این اختتامیه، افسر راهنمایی و رانندگی به آموزش نکاتی در خصوص ارتقا سطح آگاهی کودکان از قوانین راهنمایی و رانندگی پرداخت.

وی تشریح کرد: طرح پیک امید کانون به منظور معرفی کانون، برخورداری همه کودکان و نوجوانان از خدمات ارزشمند کانون، توجه ویژه به مناطق روستایی در جهت اجرای عدالت فرهنگی، تاسیس کتابخانه روستایی و همراه کردن خود مردم برای تربیت نسل آینده از آغاز مهرماه فعالیت خود را از سر می گیرد.

گفتنی است در پایان مراسم از تمامی کودکان و نوجوانان توسط شورای نوجوان پذیرایی شد .

اختتامیه طرح تابستانه پیک امید کانون در روستای سرارو

نظر شما