شناسهٔ خبر: 68459149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین:

۴۱۷ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه روستاهای سرعین اختصاص یافت

اردبیل - ایرنا - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۴۱۷ میلیارد ریال برای تکمیل راه سه روستای گردشگرپذیر شهرستان سرعین با هدف رونق صنعت گردشگری در آنها خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرعین، علی نیکزاد روز یکشنبه در بازدید از عملیات راه‌سازی جاده ارجستان گفت: امسال ۲۹۷ میلیارد ریال برای تکمیل قطعات اول و دوم این جاده تا پایان فصل کاری تامین و هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: برای تکمیل مسیر در حال احداث روستای لاطران به روستای ورگه‌سران نیز ۷۰ میلیارد ریال و برای مسیر در حال اجرای روستای اوجور به روستای ورگه‌سران سرعین نیز ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: با صرف این اعتبارات و تکمیل جاده و مسیر روستاهای یاد شده، حضور گردشگران و مسافران سرعین در آن روستاها افزایش یافته و زمینه تولید درآمد برای اهالی منطقه فراهم خواهد شد.

فرماندار سرعین هم در این بازدیدها گردشگری را مهم‌ترین ظرفیت سرعین دانست و گفت: هر قدر بر تامین و توسعه زیرساخت‌های گردشگری هزینه و سرمایه‌گذاری شود، بر جذب و ماندگاری مسافران موثر خواهد بود.

باقر باقرزاده افزود: شهر توریستی سرعین در سال‌های اخیر با احداث برخی زیرساخت‌های گردشگری از جمله پل معلق ترکیبی بیش از گذشته در توجه گردشگران قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان سرعین استقبال می‌کنیم.

شهرستان سرعین با جاذبه‌های گردشگری از جمله آبگرم‌های متعدد، پیست اسکی و پل معلق و ترکیبی در حاشیه جاده اردبیل - سراب واقع شده و از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی استان اردبیل است.

نظر شما