شناسهٔ خبر: 68458658 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

عملیات «اربعین» معرف بخش کوچکی از توانمندی‌های حزب‌الله بود

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت گفت: رژیم صهیونیستی در برابر حماس درمانده شده و اقدام نظامیان این رژیم جنایتکار در آتش زدن قرآن کریم نشانه استیصال صهیونیست‌هاست.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره اقدام موهن نظامیان رژیم صهیونیستی در آتش زدن قرآن کریم اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در برابر گروه حماس درمانده شده و اقدام نظامیان این رژیم جنایتکار در آتش زدن قرآن کریم نشانه استیصال صهیونیست‌هاست.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال عقده‌گشایی و برانگیختن خشم مسلمانان است، ادامه داد: رژیم صهیونیستی به مقدسات و کلام الهی هتک حرمت کرده و باید همه مسلمانان برای ریشه‌کن کردن این رژیم جنایتکار به پا خیزند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به حمله گسترده حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: در عملیات «اربعین» شاهد بخش کوچکی از توانمندی‌های بالای حزب‌الله لبنان بودیم و آن‌ها در این عملیات از سلاح‌های پیشرفته خود رونمایی نکردند.

وی با اشاره به وحشت صهیونیست‌ها از توانمندی و قابلیت‌های بالای حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: پس از عملیات منحصر به فرد اربعین، موج جدیدی از ترس و وحشت به سراغ صهیونیست‌ها و شهرک‌نشینان آمد و آنها دچار سردرگمی شدید شدند و به پناهگاه‌ها روی آوردند. قطعاً حزب الله لبنان در روز‌های آینده با قدرت بیشتری با جنایتکاران صهیونیست برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما