شناسهٔ خبر: 68458493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۵ دفتر خدمات گردشگری در لرستان فعالیت می کند

خرم‌آباد - ایرنا - معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: ۳۵ دفتر خدمات گردشگری باهدف ارایه خدمات به گردشگران در لرستان فعالیت می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی لرستان، حجت اله عباسیان روز یکشنبه اظهار کرد: این تعداد دفاتر گردشگری در راستای ارائه خدمات گردشگری به مسافران و گردشگران در استان لرستان فعال هستند.

وی افزود: طی روزهای اخیر و در راستای توسعه گردشگری استان و افزایش اشتغال و تسهیل در صدور کسب و کارهای گردشگری، برای یکی از دفاتر زیارتی استان در شهرستان بروجرد، پروانه بهره برداری بند ب صادر شد که فعالیت خود را در حوزه گردشگری آغاز کند.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان کرد: با صدور این مجوز در بروجرد؛ اکنون لرستان ۳۵ مجوز فعالیت دارد که هفت مجوز متعلق به شهرستان بروجرد است.

عباسیان با اشاره به دوره های آموزشی و نظارت دوره ای بر این دفاتر اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به گردشگران و مسافران، به صورت دوره ای بر عملکرد این دفاتر نظارت داشته و یا دوره های آموزشی و یا بازآموزی برای دفاتر یاد شده برگزار می کند.

نظر شما