شناسهٔ خبر: 68458451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی خبر داد

پیش‌بینی حداکثر دمای ۳۲ درجه مشهد در روز شهادت امام رضا(ع)

مریم سلطانی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در روز شهادت امام رضا(ع) تغییرات دمایی زیادی به چشم نمی‌خورد و حداقل دما در روز چهارشنبه، حداکثر ۳۲ درجه پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی امروز وضعیت جوی استان نسبتا پایدار خواهد بود هر چند که در نوار شرقی استان وزش باد گاها شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طبق تهیه نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، طی امروز تا سه‌شنبه هفته جاری  وزش باد شدید همراه با گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در نواحی جنوبی و جنوب شرقی استان پدیده جوی غالب خواهد بود که جهت جریانات و انتقال ذرات در نواحی بادخیز به نواحی مرکزی از جمله مشهد نیز وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: با توجه به شرایط جوی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری، در ساعات بعدازظهر شاهد کاهش کیفیت هوا و ناسالم شدن شاخص کیفیت هوا خواهیم بود.

رضایی‌پور اضافه کرد: تا روز سه‌شنبه تغییرات دمایی خاصی در استان مشاهده نمی‌شود و تغییرات بین ۲ تا ۳ درجه سانتی‌گراد خواهد بود و طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه یک الی ۲ درجه افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

رضایی‌پور خاطرنشان کرد: در روزهای چهارشنبه که مصادف با شهادت امام رضا(ع) است، تغییرات جوی خاصی به چشم نمی‌خورد و گاهی وزش باد در ساعات بعد از ظهر به چشم می‌خورد. حداقل دما در روز چهارشنبه ۱۴ و حداکثر ۳۲ درجه پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما