شناسهٔ خبر: 68457584 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بازار مرغ در وضعیت مطلوب قرار دارد/ مازاد تولید به کاهش قیمت‌ها منجر شد

دبیر کانون مرغداران گوشتی اعلام کرد: بازار مرغ در حال حاضر به تعادل رسیده و با کمبودی مواجه نیست و با وجود مازاد تولید و کاهش قیمت‌های مصوب، وضعیت فعلی بازار مطلوب است. دبیر کانون مرغداران گوشتی اعلام کرد: بازار مرغ در حال حاضر به تعادل رسیده و با کمبودی مواجه نیست و با وجود مازاد تولید و کاهش قیمت‌های مصوب، وضعیت فعلی بازار مطلوب است.

صاحب‌خبر -

پرویز فروغی، دبیر کانون مرغداران گوشتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، با اشاره به این موضوع که بازار مرغ در وضعیت فعلی با کمبودی مواجه نیست اظهار داشت: در حال حاضر محدودیتی در عرضه مرغ نداریم و حتی مدتی با مازاد تولید روبرو بودیم که نتیجه آن کاهش قیمت مصوب بود.

وی با اشاره به وضعیت بازار تا پایان سال افزود: نمی‌توان به‌طور قطع پیش‌بینی کرد که تا پایان سال مشکلی نخواهیم داشت. وضعیت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، مانند تأمین نهاده‌ها و قیمت جوجه. ممکن است در برخی از این فاکتورها تغییراتی رخ دهد که بر بازار تأثیر بگذارد.

فروغی درباره وضعیت فعلی بازار مرغ تأکید کرد: در حال حاضر وضعیت خوب است و بازار به تعادل رسیده است.

دبیر کانون مرغداران گوشتی درباره صادرات مرغ تاکید کرد که صادرات داریم، اما نه در حجم چشمگیر و در ادامه با اشاره به روش‌های دریافت پول از صادرات اظهار داشت: اگر مشکل در تبادل ارزی وجود نداشته باشد، پول حاصل از صادرات به‌صورت نقد دریافت می‌شود، اما در غیر این صورت، مجبور به تهاتر هستیم.

دبیر کانون مرغداران گوشتی همچنین در خصوص مقاصد صادراتی بیان کرد: در حال حاضر، به عراق صادرات داریم و با این کشور در زمینه تهاتر مشکلی نداریم.
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما