شناسهٔ خبر: 68453312 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

عبدالهی‌فر: تجربه زیادی در رقابت‌های جهانی کسب کردیم

صاحب‌خبر -

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال درباره حضور در رقابت‌های جهانی، گفت: این مسابقات برای نخستین بار برگزار شد و تجربه زیادی در آن کسب کردیم.


به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال جهان که از سوم شهریور آغاز شده بود، امشب (شنبه دهم شهریور) به پایان می‌رسد.

تیم ملی والیبال زیر 17 سال ایران نیز که با کسب مقام قهرمانی آسیا سهمیه این رقابت‌ها را دریافت کرده بود، با پنج برد مقابل لیبی، تونس، شیلی، برزیل و بلژیک و واگذاری نتیجه برابر مصر و ایتالیا در رتبه پنجم این مسابقات قرار گرفت.

کامیاب عبدالهی‌فر دریافت کننده قدرتی تیم ملی زیر 17 سال ایران درباره پیروزی مقابل بلژیک و کسب رده پنجم جهان اظهار داشت: بلژیک تیم قدرتمند و یکی از مدعیان قهرمانی بود. مقابل آنها دو ست عقب افتادیم اما خوشبختانه به بازی برگشتیم و پیروز شدیم.

وی افزود: ایران هم می‌توانست قهرمان شود اما مقابل ایتالیا به خاطر یک امتیاز شکست خوردیم و شرمنده مردم شدیم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال در مورد سطح کیفی رقابت‌های جهانی عنوان کرد: این مسابقات برای نخستین بار برگزار شد و تعداد تیم‌های مدعی زیاد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کسب مقام پنجم هم مقام خوبی است و بابت آن خداراشکر می‌کنم.  تجربه زیادی از این رقابت ها کسب کردیم. باید از فدراسیون والیبال که حامی تیم بود تشکر کنم. همچنین از همه کسانی که برای بازیکنان زحمت کشیدند و به خصوص کادرفنی تیم ملی سپاسگزاری می‌کنم.

نظر شما