شناسهٔ خبر: 68448499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان سمنان از شرکت کویر نساجی جین سمنان بازدید کرد

رئیس کل دادگستری استان سمنان از شرکت کویر نساجی جین سمنان مستقر در شهرک صنعتی مرکز استان بازدید و مسائل و مشکلات اداری و قضایی این واحد تولیدی که توسط مدیران شرکت مطرح شد را مورد بررسی ویژه قرار داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان در راستای حمایت قانونی از واحد‌های تولیدی و صنعتی و حفظ زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی، با همراهی دادستان مرکز استان و برخی از معاونین دادگستری کل و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان از شرکت کویر نساجی جین سمنان مستقر در شهرک صنعتی مرکز استان بازدید کردند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف این واحد تولیدی افزود: دستگاه قضایی استان در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال و اجرایی کردن برنامه عملیاتی سند تحول و تعالی قضایی و به منظور حفظ و گسترش امنیت اقتصادی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و جلوگیری از بیکاری و حفظ دامنه اشتغال، بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و صنعتی را در دستور کار خود قرار داده و تمام تلاش خود را در زمینه حل مشکلات واحد‌های تولیدی فعال ونیمه فعال و بازگشت دوباره واحد‌های تولیدی تعطیل به چرخه اقتصادی را به کار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه افزود: در این بازدید میدانی علاوه بر مشاهده فعالیت‌های شرکت، مسائل و مشکلات اداری و قضایی این واحد تولیدی که توسط مدیران شرکت مطرح شد، مورد بررسی ویژه قرار گرفت وضمن صدور دستورات لازم، آن دسته از مسائلی که در حیطه تکالیف ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان سمنان بود به دبیرخانه این ستاد منتقل، تا برای رفع مشکلات آنان از طریق دستگاه‌های اجرایی زیربط تا حصول نتیجه نهایی پیگیری لازم انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان به صاحبان این مشاغل توصیه کرد: در حرفه‌های مهم و حساس لازم است از افراد معتمد، متعهد و کارآزموده و متخصص استفاده کنند و همچنین با بهره گیری از تجهیزات حفاظتی مطمئن از سرمایه و دارایی موجود صیانت لازم را به عمل آید.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری درخاتمه به مسئولان دستگاه‌های مرتبط با تولید یادآور شد: با برنامه ریزی برای بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی مختلف علاوه بر استماع مسائل و مشکلات مدیران این مشاغل و اهتمام جدی برای حل دشواری‌های این جامعه زحمت کش در چارچوب قوانین، زمینه دلگرمی در مسیر پر فراز و نشیب استقامت برای این مجاهدان سخت کوش را می‌توان تسهیل کرد.

<div id="video-display-embed-code_487256" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4790995/487256?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما