شناسهٔ خبر: 68447440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیر منابع آب جهرم خبرداد؛

تخریب دیوار گذاری در حریم رودخانه چاتیز جهرم

مدیر منابع آب جهرم خبرداد؛ مدیر منابع آب جهرم از جلوگیری برداشت غیر مجاز مصالح و در دستور کار قرار گرفتن رفع تصرف بیش از ۱۲ هکتار دیوار گذاری در حریم رودخانه چاتیز، شهرستان جهرم خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،  حسین تقی خانی افزود: با مشاهده و گزارش گروه گشت و بازرسی مبنی بر تصرف و دیوارگذاری در حریم و بستر رودخانه‌ این شهرستان در منطقه چاه تیز و احداث باغ مرکبات، پس از طی مراحل قانونی، دیوار گذاری تخریب و حریم و بستر رودخانه آزادسازی شد.

 وی تصریح کرد: با تلاش و پیگیری، از برداشت غیرمجاز مصالح که در بستر رودخانه چاتیز این شهرستان جلوگیری شد، همچنین با افراد سودجو که قصد هرگونه تجاوز غیر قانونی به بستر و حریم رودخانه‌های این شهرستان داشته باشند، برخورد جدی می‌شود.

وی افزود: با توجه به بازدید دادستان شهرستان جهرم و فرمانده نیروی انتظامی در خصوص رفع تصرف بیش از ۱۲ هکتار دیوار گذاری در حریم رودخانه چاتیز این شهرستان، پس از حکم قضایی و هماهنگی‌های لازم، مقرر شد در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات آزادسازی انجام شود و وضعیت به حالت سابق برگردد.

به گزارش ایلنا، شهرستان جهرم  با تعداد 5هزار حلقه چاه و رودخانه‌های قره‌آغاج، چاتیز، شور و سیمکان است، و از جمله شهرستان‌های مهم استان به لحاظ منابع آبی است.

انتهای پیام/

نظر شما