شناسهٔ خبر: 68442234 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

لحظه‌به‌لحظه با 330 مین روز از یورش به غزه و کرانه باختری

صاحب‌خبر -
لحظه‌به‌لحظه با 330 مین روز از یورش به غزه و کرانه باختری
خبرگزاری آریا - ارتش اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز (شنبه) در سیصد و سی مین روز از جنایتگری حمله به غزه و کرانه باختری فلسطین بیش از 10 نقطه در مناطق مختلف غزه را آماج حملات هوایی و توپخانه‌ای قرار داد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی در ساعات بامدادی در حالی که ساکنان غزه در خواب بودند، چندین منطقه در غزه را آماج حملات هوایی و توپخانه‌ای قرار داد. به نوشته خبرگزاری شهاب، در بمباران یک خانه مسکونی در محله «الزیتون» در جنوب شرق غزه، تا لحظه تنظیم این خبر، شهادت 3 کودک گزارش شده است؛ 5 تن نیز زخمی شده‌اند.
در جنوب شهر خان یونس نیز یک خانه مسکونی هدف بمباران قرار گرفت که این جنایت نیز تاکنون 4 شهید و تعدادی زخمی در پی داشته است. یک آپارتمان مسکونی نیز در اردوگاه «جبالیا» در شمال غزه هدف حمله هوایی قرار گرفت که حداقل 4 غیرنظامی به شهادت رسیدند.
پهپادهای ارتش صهیونیستی هم خانه‌ای در شهرک «عبسان الکبیره» در شرق خان یونس را هدف قرار دادند که در این جنایت نیز 6 غیر نظامی از جمله 2 کودک به شهادت رسیده و 8 تن دیگر زخمی شدند.
ارتش اشغالگر صهیونیستی در ادامه بمباران غزه، یک آپارتمان مسکونی در منطقه «جورت اللوت» در جنوب خان یونس را هدف قرار داد که در این جنایت نیز 4 غیرنظامی شهید و بیش از 20 نفر از ساکنان زخمی شدند.
لحظه به لحظه با ٣٣0مین روز تجاوز به غزه
08:08 | پیام قسام به اشغالگران؛ این رشته سر دراز دارد
ای فرزندان یهود، پاسخ از جنوب کرانه باختری قهرمان به شما رسید و این رشته سر دراز دارد...

07:24 | یک تنه در برابر صهیونیست‌ها
در جریان یورش نظامیان اشغالگر صهیونیستی به طولکرم در کرانه باختری یک فسطینی با پرچمی در دست یک تنه در مقابل آنها ایستاده است.

07:26 | زخمی شدن 6 صهیونیست در عملیات شهادت‌طلبانه الخلیل
منابع عبری زبان اعلام کردند در پی عملیات ترکیبی در نزدیکی گوش عتصیون در شمال الخلیل، 6 صهیونیست از جمله فرمانده تیپ منطقه گوش عتصیون و یک نظامی صهیونیست دیگر زخمی شدند.
سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که پس از این عملیات، ارتش رژیم صهیونیستی شهر الخلیل را محاصره کرده است.


06:14 | یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و طولکرم
رسانه‌های فلسطینی از درگیری شدید میان جوانان فلسطینی و اشغالگران در این دو اردوگاه خبر می‌دهند.

نظر شما