شناسهٔ خبر: 68440005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اعزام هیئات مذهبی شهرستان میاندورود به مشهد مقدس در پایان دهه آخر صفر 

سرپرست  اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود با اشاره به نزدیک شدن مناسبت‌های دهه آخر صفر ، گفت: حدود ۱۵ هیات مذهبی از شهرستان میاندورود به مشهد مقدس اعزام خواهند شد و این ایام را در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) باشکوه برگزار خواهند کرد .

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمد چوپانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نزدیک شدن به مناسبتهای دهه آخر صفر و بویژه سالروز رحلت نبی مکرم و معظم اسلام (ص) و شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع)، اظهار کرد: طبق سنوات گذشته هیاتهای مذهبی شهرستان میاندورود مناسبتهای دهه آخر صفر را در جوار ملکوتی و بارگاه نورانی حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) برگزار خواهند کرد و در این راستا بیش از ۱۵هیئت مذهبی شهرستان برای اعزام به مشهد مقدس برنامه‌ریزی کرده اند.
وی با اشاره به بازدید مسئولین ارشد استان از هیئات مذهبی مازندران مستقر در مشهد مقدس، افزود: طبق سنوات گذشته نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران و برخی مدیران دستگاه های اجرایی از هیئات مذهبی شهرستان میاندورود مستقر در مشهد مقدس از نزدیک دیدار و گفتگو خواهند داشت .

اعزام هیئات مذهبی شهرستان میاندورود به مشهد مقدس در پایان دهه آخر صفر 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود به برگزاری چهارمین تجمع و همایش متمرکز هیئات مذهبی شهرستان در پایان دهه آخر صفر در مشهد مقدس اشاره و تصریح کرد: مراسم زیارت اربعین در مساجد، تکایا و اماکن مذهبی در مسجد جامع شهر سورک و روستاهای شهرستان میاندورود برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد چوپانی با اشاره به مراسم دسته روی و عزاداری متمرکز برخی هیئات مذهبی در شهرستان ویژه دهه آخر صفر ، خاطر نشان کرد : با توجه به برگزاری مراسمات دهه آخر صفر در شهرستان و روستاهای میاندورود اعزام ۱۵ روحانی در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسمات از سوی واحد فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام

نظر شما