شناسهٔ خبر: 68438739 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جزئیاتی از عملیات استشهادی در دوشهرک اشغالی/۶صهیونیست زخمی شدند

رسانه‌های عبری از دو حادثه تیراندازی و انفجار خودرو بمب گذاری شده در دو شهرک صهیونیست‌نشین «گوش عتصیون» و «کرمی تسور» در شمال الخلیل خبر می‌دهند که در پی آن، دست‌کم ۶ شهرک نشین زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع عبری زبان اعلام کردند بر اثر دو حادثه امنیتی در شهرک‌های «گوش عتصیون» و «کرمی تسور» در شمال الخلیل تا این لحظه ۶ شهرک نشین زخمی شدند.

شبکه خبری الجزیره از شنیده شدن صدای انفجار مهیب از شهرک صهیونیستی «گوش عتصیون» در جنوب بیت لحم و یک حادثه تیراندازی دیگر در شهرک اشغالی «کرمی تسور» در اراضی اشغالی خبر دادند.

کانال تلگرامی قدس الاخباریه شامگاه جمعه گزارش داد که یک دستگاه خودرو در پمپ بنزینی در شهرک گوش عتصیون منفجر شده است.

الجزیره گزارش داد که رادیو ارتش اشغالگران انفجار در پی خودرو بمب گذاری شده را تأیید کرده است.

گفته می‌شود که بر اثر این انفجار، دست‌کم ۴ شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شدند.

منابع عبری زبان اعلام کردند آژیر خطر در شهرک کرمی تسور در شمال الخلیل از ترس نفوذ مبارزان مسلح فلسطینی به صدا درآمده است.

برخی منابع عبری زبان از احتمال نفوذ مبارزان مقاومت به داخل شهرک مذکور خبر دادند.

به گفته منابع عبری، همزمان با وقوع انفجار در نزدیکی شهرک کرمی تسور، یک مبارز فلسطینی در این منطقه اقدام به تیراندازی کرده است.

از سوی دیگر کانال ۱۲ عبری گزارش داد که دو صهیونیست دیگر نیز در حملاتی از سوی مبارزان فلسطینی در نفوذ به شهرک اشغالی کرمی تسور زخمی شده‌اند.

در همین راستا، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت از تیراندازی نظامیان صهیونیستی به سمت مجری عملیات و به شهادت رساندن او خبر دادند.

منابع عبری زبان اعلام کردند که یک مبارز فلسطینی با خودرو نگهبان شهرک «کرمی تسور» را زیرگرفته سپس وارد این شهرک شده و صهیونیست‌ها را به گلوله بسته است.

از سوی دیگر، یدیعوت احرونوت گزارش داد که احتمال دارد بین حادثه کرمی تسور و گوش عتصیون ارتباط وجود داشته باشد.

نظر شما