شناسهٔ خبر: 68438393 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

حجت الاسلام والمسلمین دژکام:

سرزمین های اشغالی برای صهیونیست ها امن نخواهد بود

امام جمعه شیراز گفت: به صهیونیست‌های اشغالگر می‌گوئیم که پیش از آنکه لشکر قدرتمند، شکست ناپذیر علوی و حیدری به آنها برسد، بار خود را جمع کنند و از آن سرزمین بروند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام و المسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز ضمن اشاره به گرامیداشت هفته دولت با یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در هفته دولت باید از خدمات شهید آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم قدردانی کرد چراکه در این دولت امور بزرگی آغاز شد و مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره کردند.

وی افزود: از نمایندگان دولت در استان فارس هم تشکر می کنیم بویژه استاندار پرتلاش فارس برای به ثمر نشستن مصوبات دولت در این این استان و امیدواریم در دولت چهاردهم این خدمات به نحو چشمگیری ادامه یابد.

امام جمعه شیراز یادآور شد: ما در سال اول برنامه هفتم بودیم که با شهادت آیت الله رئیسی مواجه شدیم که باید نمایندگان این استانن با همکاری کارگزاران دولت برنامه های هفتم توسعه در فارس را اجرایی نمایند.

خطیب جمعه شیراز در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به مسئله فلسطین و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، ابراز کرد: دو هفته قبل بنده عرض کردم که اسرائیل نابود شده است و فردی خطاب به من در شهر تل آویو تصاویری از سالم بودن خیابان ها ارسال کرد اما بنده پاسخ می دهم که ما هرگز نگفتیم که می‌خواهیم شهرها را خراب کنیم اما مطمئن باشید که اسرائیل نابود شده است و شما که مظهر استکبار و ظلم هستید، نابود خواهید شد.

وی تاکید کرد: ما مطمئن هستیم لشکر اسلام می‌آید و به صهیونیست‌های اشغالگر می‌گوئیم که پیش از آنکه لشکر قدرتمند، شکست ناپذیر علوی و حیدری به آنها برسد، بار خود را جمع کنند و از آن سرزمین بروند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برگزاری راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی اظهار داشت: از استان فارس بیش از 300 هزار نفر در این مراسم معنوی حضور پیدا کردند که باید از خدمات مواکب فارس در این مراسم قدردانی کرد.

وی خاطر نشان کرد: برای موکب حضرت احمد بن موسی(ع) در کربلا زمینی آماده شده و پویشی به عنوان «قطعه ای از بهشت» راه اندازی شده که هر کسی با مبلغی اندک نیز می‌تواند در این قضیه سهیم باشد، از این رو خواهشمندیم این پویش گسترش یابد.

نظر شما