شناسهٔ خبر: 68436458 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اسنوکر قهرمانی جهان - بنگلور هند

کسب نشان برنز آزادی پور

نماینده ایلامی اسنوکر کشورمان موفق به کسب نشان برنز اسنوکر قهرمانی جهان در رده سنی منهای ۲۱ سال شد.

صاحب‌خبر -


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسنوکر قهرمانی جهان در رده سنی منهای ۲۱ سال ۳ تا ۱۰ شهریور به میزبانی بنگلور هند برگزار می‌شود و تیم اسنوکر کشورمان با ترکیب سید ارسلان باقری، شاهین سبزی، تیرداد آزادی پور، بنیامین گزاوند، پرهام کاظمی و میثاق دهقانی زیر نظر کامران شهلا در این مسابقات حضورپیدا کرد. عصر امروز در پایان مرحله نیمه نهایی تیرداد آزادی پور در مقابل حریفی از کشور لهستان با نتیجه نزدیک ۵ بر ۴ شکست خورد و از رسیدن به دیدار نهایی بازماند. 

در پایان مرحله گروهی این مسابقات سه نماینده کشورمان به دور بعدی راه پیدا کردند. شاهین سبزی ۴ بر ۲ به کریستین ریشتر آلمانی باخت. تیرداد آزادی پور ۴ بر ۳ نماینده هنگ کنگ را شکست داد و ارسلان باقری نیز با ایساراگون از تایلند به رقابت پرداخت و ۴ بر ۳ نتیجه را واگذار کرد. آزادی پور در مرحله یک هشتم نیز موفق شد ۴ بر۰ نماینده هند ولیامز را شکست دهد و به نیمه نهایی برسد و مدال برنز خود را مسجل کند. اما در جمع چهار نفر پایانی در مقابل مایکل اشتوبارزیک از لهستان با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد و به فینال نرسید.

دیگر دیدار نیمه نهایی را نیز آلمان و تایلند برگزار کردند که الکساندر ویدو موفق شد حریف تایلندی را ۵ بر۳ شکست دهد و دیدار نهایی را برگزار کنند.

نظر شما