شناسهٔ خبر: 68435511 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تاکید گردان‌های قدس در کرانه باختری بر تداوم عملیات علیه رژیم صهیونیستی

رویا معصومی

فرمانده گردان‌های قدس در کرانه باختری اعلام کرد عملیات مشترک این گردان‌ها با گردان‌های القسام در قلب تل‌آویو ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، فرمانده گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری در این بیانیه اعلام کرد این گردان‌ها در کنار گروه‌های مقاومت فلسطین با دشمن صهیونیستی می‌جنگد و هرگز سازش نخواهد کرد و شکسته نخواهد شد.

در این بیانیه آمده است گردان‌های قدس در کنار گروه‌های مقاومت فلسطین در نبرد «نبرد اردوگاه‌ها» همانند نبرد طوفان الاقصی در نوار غزه با دشمن صهیونیستی فاشیستی می‌جنگد.

در ادامه این بیانیه آمده است شهادت فرمانده «محمد جابر» ملقب به ابوشجاع و برادرانش میادین درگیری را شعله‌ور می‌کند و با هر شهیدی تعداد رزمندگانی که به مقاومت می‌پیوندند، بیشتر می‌شود و فرصت‌های انتقام از دشمن صهیونیستی نازی فزونی می‌گیرد.

فرمانده گردان‌های قدس در کرانه‌ باختری اعلام کرد: چند روز پیش کنار گردان‌های القسام و  در چارچوب عملیات شهادت‌طلبانه مشترک به قلب تل‌آویو رسیدیم و این پیام مهمی برای همه است و این عملیات آخرین نخواهد بود.

وی اعلام کرد: به نتانیاهو و رهبران دشمن می‌گوییم دوره در نطفه خفه کردن پروژه مقاومت در کرانه باختری گذشته است و گروه‌ها در همه شهرها و اردوگاه‌ها هستند و در چارچوب تشکیلات مختلف گردان‌های قدس و مقاومت فعالیت می‌کنند و در روزهای آتی خواهیم دید چه اتفاقی برای سربازان و تجهیزات نظامی مستقر در شهرهای جنین، طوباس و طولکرم خواهد افتاد.

در بیانیه مذکور آمده است:  امروز خون رزمندگان گردان‌های قدس در کرانه باختری، غزه، دمشق و لبنان در آمیخته می‌شود تا تاکید کند که میدان نبرد یکسان است و پیروزی و شهادت گزینه ماست که هرگز تغییر نمی‌کند و جهاد ما ادامه خواهد داشت و سلاح ما در همه میادین در راه آزادی قدس و فلسطین در دست است‌.

انتهای پیام

نظر شما