شناسهٔ خبر: 68433783 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

شماره گذاری ۲ خودرو محبوب کیا در ایران

صاحب‌خبر -
گروه اقتصادی: کوشا خودرو به عنوان نخستین عرضه‌کننده محصولات برند کره‌ای کیا در کشور، از شماره گذاری دو مدل پرطرفدار وارداتی به نام‌های K۵ و Seltos خبر داد. این خودرو‌ها هم‌اینک با پلاک ملی در شوروم کوشا خودرو در معرض نمایش قرار دارند.
 
به گزارش عصر ایران، بر اساس اعلام شرکت کوشا خودرو، کیا K۵ نسل جدید اپتیما با کد اتاق DL۳ است که یک سدان اسپرت با چهره‌ای جذاب و جوان‌پسند به حساب می‌آید. این ماشین از پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ استفاده می‌کند که ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۳ نیوتن متر گشتاور دارد. قوای محرکه به واسطه گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزایای کیا K۵ بهره‌مندی از تعلیق مولتی لینک در بخش عقب است که سواری نرم و هندلینگ و پایداری خوبی را حین عبور از مسیر‌های پرپیچ و خم فراهم می‌کند.

کیا سلتوس یکی دیگر از محصولات وارداتی کوشا خودرو با پلاک ملی است. این کراس اوور وارداتی ظاهری همه‌پسند دارد در ابتدا با پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی عرضه شده بود که به دلیل استقبال فراوان از این خودرو، کوشا خودرو به عنوان وارد کننده تصمیم گرفت نسخه ۱.۴ لیتری توربوشارژ سلتوس را در دسترس مشتریان قرار دهد.

پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندره قادر به تولید ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۲ نیوتن متر گشتاور بوده و با گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه جفت شده است. سلتوس از سیستم انتقال قدرت FWD بهره می‌گیرد و از تعلیق تورشن بیم در بخش عقب استفاده می‌کند.

هر دو محصول پلاک شده از امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی مناسبی بهره می‌برند و به انواع سیستم‌های کنترل و پایداری مثل ESC، ABS، EBD، HAC، VSM دستیار‌های رانندگی همچون کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار انحراف از خط، سیستم هشدار سطح توجه راننده، دوربین ۳۶۰ درجه و ... مجهز هستند.

شرکت کوشا خودرو با فعالیت بیش از یک دهه گذشته در حوزه واردات خودرو به‌عنوان عضو رسمی و فعال انجمن واردکنندگان خودرو کشور با واردات بیش از ۲۵۰۰۰ دستگاه انواع خودرو‌های سواری و همچنین تأمین و توزیع قطعات اصلی کیا در سراسر کشور توانسته است سابقه قابل قبولی از خود در بازار ایران از خود به‌جای گذارد. واحد امور مشتریان شرکت کوشا خودرو با شماره تلفن ۰۲۱۴۹۹۷۰۰۰۰ آماده پاسخگویی به متقاضیان است.برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این دو مدل می‌توانید به سایت رسمی کوشاخودرو به نشانی kooshakhodro.com مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما