شناسهٔ خبر: 68433652 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دلیل استفاده از هر ۱۲ بازیکن والیبال نشسته در پاریس

آتنا خلیلی

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: از هر ۱۲ بازیکن مقابل اوکراین استفاده کردم تا ظرفیت آن‌ها را بسنجم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، هادی رضایی پس از پیروزی تیم ملی والیبال نشسته ایران مقابل اوکراین با نتیجه سه بر صفر در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بیان کرد: اولین بازی همیشه سخت است اما ما توانستیم مدیریت کنیم. از هر ۱۲ بازیکن استفاده کردیم و بازی خوبی انجام دادیم و با فاصله اوکراین را شکست دادیم. می‌توانیم منتظر بازی‌های بعد مقابل برزیل و آلمان باشیم.

او ادامه داد: من از همه بازیکنان استفاده کردم تا ظرفیت آن‌ها را در یک مسابقه رسمی و سطح بالا بسنجم و در تنگناهای مختلف اگر به مشکل خوردیم، بتوانیم مدیریت کنیم.  ما در این سالن غریبه نبودیم و از تماشگران ایرانی که در سالن حضور داشتند و ما را تشویق کردند، تشکر می‌کنم. 

صالحی:  پیروزی مقابل اوکراین نقطه آغاز خوبی برای تیم ایران بود

هم‌چنین ملی پوش تیم والیبال نشسته ایران برد قاطع مقابل اوکراین را شروع خوبی برای استارت این تیم در پارالمپیک دانست.

به گزارش ایسنا، رمضان صالحی از ملی‌پوشان با سابقه تیم ملی در پایان اولین دیدار ایران در مرحله گروهی گفت: بازی خوبی مقابل تیم اوکراین داشتیم. به صورت معمول اولین بازی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و باید روی نکاتی که تمرین کرده‌ایم تمرکز کنیم تا در ادامه کار بتوانیم بهتر عمل کنیم.

وی افزود: شرایط در این بازی خوب پیش رفت و برای شروع ایده‌آل بودیم.

صالحی خاطرنشان کرد: امیدوارم این شرایط ادامه پیدا کند. ما بازی‌های سخت‌تری پیش‌رو داریم و این پیروزی نقطه آغاز خوبی برای تیم بود.

انتهای پیام

انتهای پیام

نظر شما