شناسهٔ خبر: 68433228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران هشدار داد؛

۸۰ درصد از ساختمان‌های دولتی در تهران ناایمن هستند

تهران بزرگ- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اینکه ۸۰ درصد از ساختمان‌های دولتی در پایتخت تاییدیه ایمنی نگرفتند، گفت: مالکان این ساختمان‌ها همکاری‌های لازم را در خصوص تاییدیه ایمنی با سازمان آتش نشانی انجام نمی‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، موضوع ایمنی ساختمان‌های پرخطر یکی از موضوعات مهم شهری است از موضوعات پر اهمیت و در عین حال چالشی شهر تهران است و مدیریت شهری نیز چاره‌ای جز ایمن سازی این ساختمان‌ها ندارد.

از این رو قدرت اله محمدی در یک گفت وگوی خبری با اشاره به اینکه برای بازدید از ساختمان‌های نا ایمن باید دستور قضایی بگیریم، اظهار کرد: متاسفانه برای بازدید از برخی ساختمان‌های نا ایمن دولتی مانع ورود آتش نشانی می‌شوند از این رو مجبوریم پرونده قضایی برای آنها تشکیل دهیم و با دستور قضایی از این ساختمان‌ها بازدید کنیم.

وی در ادامه افزود: تقریبا هر هفته اعلام حریق یک ساختمان دولتی در پایتخت به سازمان آتش نشانی گزارش داده می‌شود.

به گزارش ایرنا، کلانشهر تهران علاوه بر مشکلات زیست محیطی و ترافیکی، وجود ساختمان‌های ناایمن و پرتراکم تجاری و مسکونی پایتخت نشینان را تهدید می‌کند و تا دیر نشده باید نسبت به ایمن سازی این ساختمان‌ها اقدامات لازم انجام شود تا شاهد حوادث ناخوشایند آتش سوزی مرگبار در ساختمان‌های پر تراکم پایتخت نباشیم.

نظر شما