شناسهٔ خبر: 68432866 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

بن‌زما تمام شایعات را تکذیب کرد

کاپیتان فرانسوی الاتحاد عربستان هر گونه نقش داشتن در انتخاب سرمربی و بازیکنان فرانسوی برای این تیم را رد کرد.

صاحب‌خبر -

بن‌زما تمام شایعات را تکذیب کرد

به گزارش تابناک، کریم بن‌زما که در هفته دوم لیگ روشن عربستان موفق به گلزنی برای الاتحاد شد تا نقش تعیین کننده‌ای در پیروزی ۲-۱ مقابل رقیب سنتی خود التعاون داشته باشد در پایان بازی گفت: فصل گذشته برای تیم ما کابوس‌وار بود اما امسال قصد جبران داریم و با حمایت هواداران الاتحاد تا اینجای کار موفق شدیم شش امتیاز کنیم.

بن‌زما در پاسخ به سوالی درباره شانس قهرمانی الاتحاد در این فصل متذکر شد: رقابت سختی با حضور النصر و الهلال داریم اما ما بازیکنان و همه اعضای تیم از هیچ تلاشی برای کسب قهرمانی دریغ نخواهیم کرد. ما دنبال جبران ناکامی فصل قبل خواهیم بود.

وی در واکنش به انتقاداتی که به او می‌شود، گفت: من از تیم بزرگی به نام رئال مادرید به اینجا آمدم و انتظارات از من بالا است. باید تلاشم را دو چندان کنم تا در زمین عملکرد بهتری داشته باشم. به نظرم توقعات بالا از بازیکنان اروپایی شاغل در لیگ عربستان درست است.

بنزما درباره شایعه مخالفت با حضور استفانو پیولی روی نیمکت الاتحاد و نفش داشتن در انتخاب سرمربی و همچنین اضافه شدن بازیکنان فرانسوی به این تیم تاکید کرد: این شایعات به هیچ‌وجه صحت ندارد.

وی در پایان افزود: وظیفه من به عنوان بازیکن در تیم مشخص است. من جز بازی کردن برای الاتحاد در کار دیگری دخالتی نخواهم کرد.

نظر شما