شناسهٔ خبر: 68432453 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد

لزوم تدوین برنامه ویژه برای رفع عقب ماندگی استان کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب و تاکید رهبری بر سفرهای استانی گفت: ظرفیت‌های انسانی و طبیعی استان کرمانشاه کم‌نظیر است و دولت محترم باید برای استان کرمانشاه برنامه ویژه تدوین کند که عقب افتادگی‌های استان جبران شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری امروز _ جمعه نهم شهریور _ در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار کرد: تشکیل سریع دولت اقدام مثبتی بود و امیدواریم تأثیر مثبتی برای پیشرفت کشور داشته باشد.

وی با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب و تاکید رهبری بر سفرهای استانی افزود: ظرفیت‌های انسانی و طبیعی استان کرمانشاه کم نظیر است و دولت محترم باید برای استان کرمانشاه برنامه ویژه تدوین کند که عقب افتادگی‌های استان جبران شود.

امام جمعه کرمانشاه اشاره‌ای نیز به جلسه رأی اعتماد وزرای دولت در مجلس شورای اسلامی داشت و گفت: در ابتدا اینگونه در مجلس مطرح شد که اعضای کابینه با مقام معظم رهبری هماهنگ شده است اما با روشنگری ایشان مشخص شد که رهبری گفته‌اند حتی برخی از وزرا را نمی‌شناسند و این حقیقتی بود که باید در مجلس گفته می‌شد و انتظار مردم هم از مسئولان صداقت است.

وی ادامه داد: هرچند وزرای خارجه، دفاع و اطلاعات بر اساس نظر مقام معظم رهبری تعیین می‌شوند اما سایر وزرا را خود دولت و مجلس شورای اسلامی تعیین می‌کنند.

حجت‌الاسلام غفوری همچنین اشاره‌ای نیز به برجام و FATF داشت و گفت: امیدواریم تجربه تلخ گذشته در این موارد تکرار نشود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اشاره‌ای نیز به فضای مجازی داشت و از دولت خواست به طور قانونمند این فضا را مدیریت کند تا رها نباشد.

نظر شما