شناسهٔ خبر: 68432421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده پدافند هوایی استان سمنان عنوان کرد؛

تجهیز سامانه‌های موشکی نیروی پدافند هوایی به سامانه موشک برد بلند صیاد ۳

سرهنگ ستاد «فدایی باشی» گفت: تجهیز سامانه‌های موشکی نیروی پدافند هوایی به سامانه موشک برد بلند صیاد ۳ از مهمترین توانمندی‌های پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ ستاد «مهدی فدایی باشی» فرمانده پدافند هوایی استان سمنان در سخنرانی بین خطبه‌های نماز جمعه دامغان در مصلای این شهرستان اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی در عرصه سازندگی و جهاد خودکفایی با توکل به خدا و با اتکا به نیروهای متعهد و متخصص خود و با بهره‌گیری از توانمندی‌های بومی و جامه عمل پوشاندن به شعار اقتصاد مقاومتی موفقیت‌های خوبی در حفظ و حراست از جمهوری اسلامی ایران را در آسمان کشور به کار گیرد.

وی اضافه کرد: امروزه امکانات؛ تجهیزات و سامانه‌های نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مدرن و به روز بوده و با بهره گیری از این امکانات و تجهیزات موفقیت‌های را در دفاع از کشور در مقابل متجاوزان به دست آورد.

فرمانده پدافند هوایی استان سمنان گفت: تجهیز سامانه‌های موشکی نیروی پدافند هوایی به سامانه موشک برد بلند صیاد ۳؛ رونمایی از سامانه راداری و کمک ناوبری ناصر ۴۰ و معین ۴۰، رونمایی از باور ۳۷۳ و تست آن در فاصله ۳۵۰ کیلومتری هدف که در دنیا بی سابقه بوده از مهمترین توانمندی‌های پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که می‌توان به آنها در حوزه دفاعی کشور عزیزمان ایران اشاره کرد.

انتهای ییام/

نظر شما