شناسهٔ خبر: 68432404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فولاد هرمزگان دروازه پیشرفت ورزش هرمزگان؛

فوتبال پایه و جوانانی که آینده متعلق به آن هاست

امور ورزش فولاد هرمزگان ظرف سه سال گذشته تلاش و برنامه ریزی خود را در مسیر رشد اصولی و هدف دار فوتبال پایه استوار کرده است به گونه ای که اکنون از رده ۱۰ الی ۲۱ سال تیم های پایه فولاد هرمزگان در فستیوال های، مسابقات شهرستانی، استانی و کشوری حضور دارند.

صاحب‌خبر -

در کنار آن از فصل جاری مدرسه رشد فوتبال فولاد هرمزگان هم آغاز فعالیت کرده تا نشان داده شود حرکت در فوتبال پایه با برنامه و با بهره گیری از کمیته فنی تخصص سعی در ایجاد آینده ای درخشان دارد.

در همین رابطه با سپردن هدایت نیمکت تیم فوتبال بزرگسالان فولاد هرمزگان به محسن ایران نژاد و اعتقاد شدید وی به فوتبال پایه اکنون دروازه ورود استعدادهای پایه فولاد هرمزگان به تیم بزرگسالان فراهم شده است.

اکنون در اردوهای تیم فولاد هرمزگان امیر زحمتکش، علی اصلانی، محمد حسین حیدری پوری، علی لاپکی، علیرضا دستگیر، علی دولتی، دانیال رنجبری، امیرحسین حمزه پور، عماد زارعی، نیما رویین تن و طاها عرشیا از تیم های پایه فولاد هرمزگان حضور داشته و توانستند اعتماد ایران نژاد را جلب کنند.

هم چنین حضور صادق شریفی از استعدادهای بومی که در سه فصل گذشته در آکادمی گل گهر حضور داشته رونق حضور استعدادهای بومی در تیم فولاد را پر رنگ تر کرده است. 

انتهای پیام 

نظر شما