شناسهٔ خبر: 68431664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه کاشان:

دولت باید در میان مردم حضور داشته باشد

امام جمعه کاشان گفت: دولت باید در میان مردم حضور داشته باشد چراکه تکیه کردن به گزارش‌های اداری مدیران را از تصمیم‌گیری بر مبنای واقعیت دور می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌السلام سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه کاشان اظهار کرد: انتخاب مدیران میانی بر مبنای شایسته‌سالاری باشد.

وی با اشاره به منشور حرکت دولت چهاردهم افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم از چند جنبه حائز نکاتی راهبردی بود؛ امام خامنه‌ای دولتمردان را به «قدرشناسی فرصت خدمت» فراخواندند و محورهای رویکردی و برنامه‌ای دولت چهاردهم را تبیین کردند.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: رعایت اولویت‌ها در کارهای زیرساختی، حکمرانی قانون‌مند در فضای مجازی؛ دستیابی به فناوری و لایه‌های زیرساختی هوش مصنوعی، جدی گرفتن تولید ملی به‌عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی، علاج پیری زود هنگام جمعیت کشور، امید نبستن به دشمن و منتظر موافقت دشمنان نماندن برای برنامه‌ها و رسیدگی هر چه بیشتر به معنویت خود در دوران مسؤولیت از دیگر موارد مد نظر رهبر انقلاب بود.

حجت‌السلام حسینی تاکید کرد: دولت باید در میان مردم حضور داشته باشد چراکه تکیه کردن به گزارش‌های اداری مدیران را از تصمیم‌گیری بر مبنای واقعیت دور می‌کند.

وی در رابطه با حمله لبنان به اسرائیل افزود: تصور جهانیان از اسرائیل این بود که این قدرت، دژ محکم و نفوذناپذیری است که هیچ گاه مسلمانان نمی‌توانند ابهت آن را درهم بشکنند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه با لطف خداوند این قدرت پوشالی اسرائیل درهم شکسته شد، گفت: اکنون حزب‌الله لبنان به قدرت عظیمی تبدیل شده که آسایش را از اسرائیل سلب کرده است.

وی با تسلیت در پیش بودن سالروز ارتحال پیامبر اسلام، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و شهادت امام رضا علیه السلام بیان کرد: محرم یادآور حماسه خونین و همیشه جاویدان آزادگان دشت کربلا بود که به ماه صفر پیوست و امروز در حالی آخرین روزهای ماه صفر را سپری می‌کنیم که ایام مصیبت‌های دیگری است.

نظر شما