شناسهٔ خبر: 68430337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

خراسان رضوی سه درجه گرم‌تر می‌شود

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: افزایش دما به میزان دو تا سه درجه در این استان برای روزهای آینده پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، سارا حکمی اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌های هواشناسی، آسمانی صاف برای روزهای آینده در خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: دمای هوای استان امروز تغییرات محسوسی ندارد و از فردا(شنبه) تا روز دوشنبه افزایش چند درجه‌ای دما در مشهد و اغلب شهرهای خراسان رضوی قابل انتظار است.

وی بیان کرد: در مناطق جنوبی و جنوب شرقی استان کماکان پدیده قابل ذکر وزش باد پیش‌بینی می‌شود که گاهی شدید و همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

حکمی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان فریمان با ۶ درجه سلسیوس و بردسکن با ۳۴ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیشترین شدت وزش باد در این مدت را در شهرستان تایباد با سرعت ۵۷ کیلومتر در ساعت اعلام کرد و گفت: شهر مشهد نوسانات دمایی بین ۱۵ تا ۲۷ درجه را در ۲۴ساعت گذشته پشت سر گذاشته است.

نظر شما