شناسهٔ خبر: 68427980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول روابط عمومی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد

حمله مسلحانه به نیروهای منابع طبیعی در شهرستان دنا

عیسی فتحی

مسئول روابط عمومی منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از حمله مسلحانه به نیروهای منابع طبیعی این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

وحید تهمورسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در محور یاسوج به اصفهان محدوده روستای «دارشاهی» شهرستان دنا قاچاقچیان چوب با شلیک‌ به لاستیک خودروی منابع طبیعی، متواری شدند.

وی اظهار کرد: در پی تشدید طرح مقابله با متخلفین و متعرضین به منابع طبیعی از ابتدای شهریور امسال توسط یگان حفاظت منابع طبیعی و برخوردهای قاطعانه و مستمر با متعرضین به انفال به خصوص در زمینه های قاچاق چوب و زغال و زمین خواری، شاهد برخوردهای خشن و درگیری‌های مستقیم متخلفان با حافظان انفال و بیت‌المال هستیم.

مسئول روابط عمومی منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در همین راستا صبح روز پنج‌شنبه هشتم شهریور ماه ۱۴۰۳فرماندهی یگان حفاظت و همکاران همراه در هنگام گشت زنی مقابله با قاچاق چوب در محور یاسوج به اصفهان در محدوده روستای «دارشاهی»شهرستان دنا مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند و افراد خاطی با شلیک اسلحه به یکی از خودروهای منابع طبیعی و پنچر کردن آن، از صحنه متواری شدند که با هوشیاری مأموران یگان حفاظت و تعقیب متخلفان و کمک منابع محلی برخی از افراد متخلف شناسائی شده که با هماهنگی مقام محترم قضائی و نیروی انتظامی پیگیری‌های لازم جهت شناسائی سایر افراد دخیل در این اتفاق و دستگیری این افراد در دستور کار قرار دارد.

حمله مسلحانه به نیروهای منابع طبیعی در شهرستان دنا

تهمورسی تصریح کرد: همچنین در همین روز همکاران منابع طبیعی شهرستان لنده در پیگیری گزارش مردمی به منطقه «من باغون بجک»(منطقه مرزی لنده با شهرستان بهبهان استان خوزستان)، اعزام که متخلفان به محض مشاهده مأموران منابع طبیعی، به طرف آنها حمله ور شده و آنان را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند. 

وی ادامه داد: مصدومیت رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده و یکی دیگر از همکاران جدی بوده و در حال حاضر اقدامات درمانی بر روی آنها در حال انجام است و همچنین با هماهنگی دستگاه محترم قضایی استان و نیروی انتظامی تلاش برای شناسایی و دستگیری متخلفان در دستور کار قرار دارد که نتیجه اقدامات به اطلاع هم استانی‌های محترم خواهد رسید.

تهمورسی بیان کرد: کارکنان منابع طبیعی به عنوان حافظان انفال و بیت‌المال، در انجام مأموریت‌های ذاتی خود مصمم بوده و اینگونه برخوردها ذره‌ای از عزم و اراده‌ی آنان در حراست از منابع طبیعی کم نخواهد کرد.

حمله مسلحانه به نیروهای منابع طبیعی در شهرستان دنا

انتهای پیام

نظر شما