شناسهٔ خبر: 68426813 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پلی آف لیگ کنفرانس اروپا؛ پلی آف لیگ کنفرانس اروپا؛

سروت ۲ (۲) - (۳) ۱ چلسی/ آبی‌های لندن برای صعود به لیگ کنفرانس زجرکش شدند سروت ۲ (۲) - (۳) ۱ چلسی/ آبی‌های لندن برای صعود به لیگ کنفرانس زجرکش شدند

چلسی در بازی برگشت پلی آف لیگ کنفرانس مقابل سروت سوئیس با نتیجه ۲-۱ مغلوب شد، اما به لطف برتری ۲-۰ در بازی رفت، راهی این رقابت‌ها شد.

صاحب‌خبر -

در دور برگشت پلی آف رقابت‌های لیگ کنفرانس، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های امشب تیم چلسی در سوئیس میهمان تیم سروت بود. آبی‌های لندن که در بازی رفت با نتیجه ۲-۰ مقابل حریف خود به برتری رسیده بودند،‌ امشب با شکست ۲-۱ از زمین خارج شدند‌ اما با توجه به نتیجه بازی رفت، به سختی توانستند به مرحله بعد صعود کنند.

سروت که در پنج بازی قبلی خود رنگ برد را ندیده بود، با ارائه نمایشی فراتر از انتظار، حریف صاحب‌نام خود را به چالش کشید ولی در نهایت مقابل از صعود به دور بعدی، باز ماند. 

در این دیدار ابتدا شاگردان انزو مارسکا توسط کریستوفر انکونکو در دقیقه ۱۴ از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند. با وجود اینکه توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه ۳۳ بازی، گولمنوت روی فرار سریع خود با فیلیپ یورگنسن گلر چلسی تک به تک شد و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. تعویض‌های تهاجمی و فشار بی‌امان تیم میزبان برای جبران نتیجه، منجر به ثبت دومین گل آن‌ها در دقیقه ۷۳ شد. این بار زننده گل نخست سروت در نقش گلساز حاضر شد و چریولی حساب کار را ۲-۱ کرد.

میزبان در لحظات پایانی هم برای زدن گل بعدی تلاش کرد اما به نتیجه نرسید و چلسی موفق شد به لیگ کنفرانس صعود کند.

نظر شما